«Δεν θα αφήσουμε γωνιά του ΟΑΣΘ να μην ψαχτεί», επαναλαμβάνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «η άμισθη διαθεσιμότητα του Στέλιου Παππά και η πορεία του στη ζωή ως πολίτη και ως επιστήμονα, οικονομολόγου, προέδρου του Οικονομικού Επιμελητηρίου δίνει τα εχέγγυα για να μάθει ο πολίτης τι και από ποιους γινόταν».
Οπως επισημαίνει ο υπουργός «η άμισθη διαθεσιμότητα του Στέλιου και η πορεία του στη ζωή ως Πολίτης και ως επιστήμονας Οικονομολόγος, Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου δίνει τα εχέγγυα, για να μάθει ο πολίτης τι και από ποιούς γινόταν».
Αναφερόμενος στη μέχρι σήμερα λειτουργία του ΟΑΣΘ ο κ. Σπίρτζης υπογραμμίζει: «Ένας οργανισμός που ιδρύθηκε το 1957, στις πιο μαύρες εποχές εξυπηρετώντας τους τότε μετόχους, και όχι τους Θεσσαλονικείς, ένας οργανισμός που για 60 χρόνια αποτελεί άβατο για τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, για τους πολίτες, για την Πολιτεία, για τους Φορείς της πόλης, ένας οργανισμός που είχε την πολιτική δύναμη, -από ποιους άραγε την αντλούσε;-, να αγνοεί τους Δήμους και τα Δημοτικά συμβούλια. Ένας οργανισμός που ελάμβανε εκατοντάδες εκατομμύρια κάθε χρόνο, από τον ελληνικό λαό χωρίς να καλύπτει στοιχειωδώς τις ανάγκες, το μεταφορικό έργο των πολιτών και τη στοιχειώδη κοινωνική πολιτική. Ένας οργανισμός που χρωστά, παρά την υψηλότατη οικονομική αρωγή του κράτους παντού, σε εργαζόμενους, σε τράπεζες, σε προμηθευτές, στα ασφαλιστικά ταμεία. Ένας οργανισμός που υπηρέτησε και υπηρετεί τους μετόχους του, συγκεκριμένους πολιτικούς, συγκεκριμένους Δημάρχους, συγκεκριμένους προμηθευτές αλλά ποτέ τους Θεσσαλονικείς, ένας τέτοιος οργανισμός θέλει τον Παπ(π)ά του, για να τον εξομολογήσει;».
Σχολιάζοντας τη στάση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αλλά και τη δήλωση στήριξης από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη ο υπουργός αναφέρει: «Σας προβληματίζει που η απερχόμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ ταυτίζεται σε όσα λέει με τη Νέα Δημοκρατία; Είναι απλά η επιβεβαίωση του κοινού μυστικού 60 χρόνων της Θεσσαλονίκης. Ο ΟΑΣΘ δεν ήταν ένας φορέας αστικών συγκοινωνιών. Ήταν ένας φορέας που συνέβαλε στην αναγόρευση της Θεσσαλονίκης ως πρωτεύουσας του παρακράτους στο παρελθόν και του παλαιοκομματισμού στη σύγχρονη ιστορία και σήμερα. Η πόλη πρέπει να απεμπλακεί από τις δυνάμεις που την εκμεταλλεύονται πολιτικά και οικονομικά, που την κρατούν καθηλωμένη. Αυτό το γνωρίζουν όλοι. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο Γιάννης Μπουτάρης, προσπάθησε στο παρελθόν να συμβάλει στη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών, να ερευνήσει πώς θα προμηθευτεί η πόλη σύγχρονα λεωφορεία, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, πώς θα υπάρξουν λεωφορειόδρομοι, πώς κάποιοι δεν θα προσπαθούν να καταστρέφουν τη Θεσσαλονίκη και την καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων. Είδατε να ανταποκρίνεται ο ΟΑΣΘ; Δεν στηρίζει εμένα ο Δήμαρχος αλλά την πόλη του και τους Θεσσαλονικείς. Δεν υπάρχει πολίτης, δεξιός ή αριστερός, που να αγαπά την Θεσσαλονίκη, και να μην ξέρει τι γινόταν από τον ΟΑΣΘ και να μη στηρίζει το εγχείρημα δημόσιων αστικών συγκοινωνιών με θεσμοθετημένη τη συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης και των φορέων της πόλης.»