«Η κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας στην πύλη 16 του ΟΛΘ θα έχει καταστροφικά αποτελέσματα»

Για «καταστροφικά αποτελέσματα» από την υλοποίηση της απόφασης της Ομοσπονδίας Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΤΥΕ) να καταργήσει τη νυκτερινή βάρδια στην Πύλη «16» του ΟΛΘ, από τις 16 Σεπτεμβρίου, κάνει λόγο μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, Βασίλης Καμπάκης.

«Η τροποποίηση του ωραρίου λειτουργίας της Πύλης 16 του ΟΛΘ (πύλη διεθνούς εμπορίου), που θα λειτουργεί από τις 16/9 από 06:00 έως 22:00, δεν είναι μια εξέλιξη που θα βλάψει μόνο τις ελληνικές εξαγωγές και την τοπική οικονομία της Βόρειας Ελλάδας, αλλά αποτελεί ένα διεθνές ζήτημα, αφού θα ανακύψει μεγάλο πρόβλημα με τις ναυτιλιακές γραμμές, που αποτελούν εταιρείες παγκόσμιου επίπεδου και τα πλοία τους θα βρίσκονται για πολλές ώρες στην αναμονή» υπογραμμίζει ο κ. Καμπάκης.

Τονίζεται, ότι εκτός από υποστελέχωση των τελωνειακών υπηρεσιών του Α΄ Τελωνείου, που έχει την αρμοδιότητα της Πύλης 16 του ΟΛΘ, η Ομοσπονδία των τελωνειακών υπαλλήλων αναφέρει, ότι η απόφασή της οφείλεται και στη μη ύπαρξη χώρων εναπόθεσης-αποθήκευσης των εμπορευματοκιβωτίων εντός του λιμανιού, όπως και έλλειψη μέσων και υποδομών για την επιτήρηση και τον έλεγχο των εμπορευμάτων.

Υπογραμμίζεται, ότι η διοίκηση του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, με επιστολή της προς τα υπουργεία Οικονομικών και Ναυτιλίας, ενημέρωσε για τα αποτελέσματα της απόφασης των τελωνειακών, για το ίδιο το λιμάνι και για όλο τον επιχειρηματικό κλάδο, αλλά και για την υποβάθμιση του ΟΛΘ, έναντι των λιμανιών Μπουργκάς, Αλεξανδρούπολης, Πειραιά και Δυρραχίου.