Μεγάλη αποδοχή από τους πολίτες έχει η νέα ιστοσελίδα του υπουργείου Επικρατείας www.kathimerinotita.gov.gr που έχει ως στόχο την ενδελεχή καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και πρωτίστως στην επαφή τους με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου «μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 – 16 Φεβρουαρίου 2017) υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια».
Σύμφωνα με την ίδια καταγραφή «τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό». Επίσης σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας.
Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
Αρμόδιο υπουργείο Καταχωρήσεις
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274
Οικονομικών 99
Υγείας 89
Εσωτερικών 68
Υποδομών και Μεταφορών 55
Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43
Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40
Οικονομίας και Ανάπτυξης 25
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24
Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19
Μεταναστευτικής Πολιτικής 13
Πολιτισμού και Αθλητισμού 6
Εθνικής Άμυνας 5
Εξωτερικών 4
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4
Τουρισμού 4
Σύνολο 839
Οπως ανακοινώθηκε τα παραπάνω αιτήματα έχουν προωθηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.
Η επικοινωνία των πολιτών γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr(με την υποβολής φόρμας) και μέσωemailστις ηλεκτρονικές διευθύνσεις kathimerinotita@ypep.gr,ypep.co@ypep.grκαι a.flampouraris@parliament.gr, χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας.
Για διευκρινήσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:
-
210 33 85 314
-
210 33 85 305
-
210 33 85 100
καθώς επίσης και στα φαξ:
-
210 33 85 317
-
210 33 85 210
-
210 33 85 109