Ενιαία 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση με επιπλέον δίχρονη προσχολική αγωγή, που θα έχουν στόχο να μην μένει κανένας μαθητής έξω από το σχολείο και το περιεχόμενο τους θα βασίζεται σε δυο άξονες, την ανθρωπιστική παιδεία και την πολυτεχνική μόρφωση, διπλασιασμό των δαπανών για την παιδεία και μαζικούς διορισμούς, στήριξη του σχολείου με τις απαραίτητες δομές και προσωπικό. Κάπως έτσι φαντάζονται το σχολείο των αναγκών και των ονείρων τους οι ομιλητές στην ημερίδα που διοργάνωσε η Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης στο 1ο λύκειο Συκεών.
Όπως τόνισαν «βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα αντιεκπαιδευτική αναδιάρθρωση, με μοχλό τα μέτρα του υπουργείου Παιδείας και το πρόσφατο υπόμνημα Λιάκου με πρόδηλη στόχευση την ολοκλήρωση του σχολείου της αγοράς και της αμάθειας, που διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια», γι’ αυτό και θεωρούν αναγκαία τη διατύπωση μιας διαφορετικής πρότασης. Επιπλέον, αναφέρθηκαν στις συνθήκες φτώχειας που επικρατούν αυτές τις ημέρες στα ελληνικά σχολεία.
Εισηγητές στην ημερίδα ήταν οι:
-Γ. Γρόλλιος, καθηγητής Π.ΤΔ.Ε: «Οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος».
-Π. Παυλίδης, καθηγητής Π.ΤΔ.Ε: «Για το σχολείο της μόρφωσης ενάντια στην εκπαίδευση της αξιολόγησης και της αμάθειας».
-Ν. Παλάντζας, αντιπρόεδρος Γ’ ΕΛΜΕ: «Η πρόταση για το ενιαίο 12χρονο σχολείο».
-Λαέρτης Τανακίδης, Φιλόλογος: «Αρχαία Ελληνικά πρωτότυπο ή μετάφραση;».
Παρεμβάσεις έγιναν από τους:
Εύη Κουτρουμπάκη: Αιέν αριστεύειν ή αιέν αχρηστεύειν;
Κώστας Κουτρουμπάκης: «Ο ρόλος και οι προοπτικές των εσπερινών σχολείων»
Δείτε στη συνέχεια βίντεο από την τοποθέτηση του κ. Γρόλλιου ενώ εδώ μπορείτε να δείτε τις τοποθετήσεις των υπόλοιπων ομιλητών