Αύξηση των επισκεπτών κατά 17% την πρώτη μέρα των εκθέσεων Philoxenia και Hotelia

Η «καρδιά» του ελληνικού τουρισμού χτυπά στις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia και επιβεβαιώνεται από την μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας, η οποία κατέγραψε άνοδο 17% την χθεσινή πρώτη ημέρα των δύο διοργανώσεων, σε σχέση με πέρσι.
Οι δύο εκθέσεις, που θα βρίσκονται σε εξέλιξη μέχρι και αύριο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συγκεντρώνουν το «πανόραμα» του ελληνικού τουρισμού και εκατοντάδες ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers).
Ιδιαίτερα οι επισκέψεις των εμπορικών επισκεπτών κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας ήταν εντυπωσιακά αυξημένες κατά 72%, σε σχέση με πέρσι.
Οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες και οι hosted buyers προέρχονται από 34 χώρες.
Συνολικά 621 εκθέτες, 383 hosted buyers και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά «ραντεβού» συνθέτουν τις μεγαλύτερες Philoxenia και Hotelia της τελευταίας πενταετίας.
periptero-14-2Τα επιχειρηματικά ραντεβού πραγματοποιούνται σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο περίπτερο 14, ο οποίος πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές για την υλοποίηση ανάλογων συναντήσεων.
Πολύ πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων των δύο εκθέσεων, όπου παρουσιάζονται προορισμοί, βιωματικές τουριστικές εμπειρίες, αλλά και επίκαιρα θέματα του τουριστικού κλάδου.
Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.

Τεράστια η συμμετοχή στο Διεθνές Συνέδριο της Philoxenia [re]branding Destinations: Image making

Αθρόα συμμετοχή κόσμου σε όλη τη διάρκεια του κατέγραψε χθες το συνέδριο [re]branding Destinations: Image making, καθώς η αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» κατακλύστηκε από εκατοντάδες άτομα, τα οποία παρακολούθησαν το σύνολο των εργασιών του.
Στην τελευταία συνεδρία του αναδείχθηκε το ζήτημα του διαδικτυακού τουριστικού μάρκετινγκ με συντονιστή τον κ. Σάκη Παπαδόπουλο, δημοσιογράφο και αρχισυντάκτη του «Όμορφα Ταξίδια».
Για τις δραστηριότητες της Ryanair στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στην δημιουργία ταυτότητας αναφέρθηκε η κ. Chiara Ravara, υπεύθυνη πωλήσεων και μάρκετινγκ της Ryanair στην Ελλάδα και στην Ανατολική Μεσόγειο.
Στο πετυχημένο παράδειγμα τουριστικής ανάπτυξης του Τελ Αβίβ εστίασε ο κ. Lior Meyer, διευθυντής brand μάρκετινγκ και επικοινωνιών του φορέα Global Tel Aviv.
Την ηλεκτρονική παιχνιδοποίηση ως συντελεστή επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος ανέδειξε ο κ. Χρήστος Βασιλειάδης, αναπληρωτής καθηγητής του τμήματος οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής ευφυΐας της τουριστικής επιχείρησης στη διαδικτυακή της παρουσία, αναφέρθηκε ο κ. Γιάννης Στεργής, Πρόεδρος της εταιρείας hyphen SA, ενώ τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από ελληνικές, μικρού και μεσαίου μεγέθους τουριστικές επιχειρήσεις, παρουσίασε η κ. Χαρίκλεια Τζανάκη, φοιτήτρια στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Μετά το πέρας των συνεδριών, πραγματοποιήθηκε με εξίσου μεγάλη επιτυχία και το διαδραστικό εργαστήριο «Destination Thessaloniki 2020».
Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia ήταν η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering) και η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις). Για τις δύο εκθέσεις λειτουργεί ελεύθερο πάρκινγκ εκθετών και επισκεπτών από την Πύλη Εμπορίου. Το ωράριο λειτουργίας τους είναι: Σάββατο 19 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό. Κυριακή 20 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...