Ακριβότερη κατά 4 ευρώ η διάσχιση της Εγνατίας οδού από το 2018

Τέσσερα ευρώ περισσότερα θα πληρώνει κάποιος για να διασχίσει τον κύριο οδικό άξονα της Εγνατίας οδού, από την Ηγουμενίτσα έως την Αλεξανδρούπολη, όταν θα ολοκληρωθεί η κατασκευή των σταθμών διοδίων όπως είπε ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” Απόστολος Αντωνούδης στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ – ΜΠΕ Πρακτορείο 104,9 fm, εκτιμώντας ότι στις αρχές του 2018 θα είναι σε πλήρη λειτουργία οι δέκα νέοι σταθμοί διοδίων.

“Με την πλήρη ολοκλήρωση αυτών των σταθμών διοδίων για τον άξονα, Ηγουμενίτσα – Αλεξανδρούπολη, από 15,40 που είναι σήμερα η χρέωση για την διαδρομή των 670 χλμ θα πάει στα 19 ευρώ. Αυτά για τον κεντρικό άξονα, υπάρχουν και άλλοι τρεις κάθετοι στις εισόδους της χώρας” ανέφερε ο κ. Αντωνούδης και συμπλήρωσε: “Εμείς σήμερα με τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων έχουμε ως εταιρία έσοδα περί τα 70 εκατ. ευρώ το χρόνο, με την πλήρη ανάπτυξη των σταθμών και στους κάθετους άξονες θα φτάσουμε περί τα 150 εκατομμύρια”.

Οπως εξήγησε, η διοίκηση υλοποιεί μια Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2014 σύμφωνα με την οποία προβλέπεται να δημιουργηθούν δέκα νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων στον άξονα αλλά και στους τρεις κάθετους άξονες της Εγνατίας επισημαίνοντας ότι αυτό “αποτελεί δέσμευση και παλαιότερων κυβερνήσεων και της σημερινής”.

Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, χθες ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς διοδίων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο του 2017. Κατόπιν θα ακολουθήσουν οι άλλοι έξι, η δημοπράτηση των οποίων θα γίνει τους επόμενους μήνες. “Εκτιμούμε ότι στις αρχές του 2018 θα είναι σε πλήρη λειτουργία όλοι οι σταθμοί” σημείωσε.

Ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” συμφώνησε απόλυτα με όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι ότι η κατασκευή αυτών των σταθμών θα δημιουργήσει μία εταιρία με μεγάλη εισπρακτική δύναμη η οποία θα παραχωρηθεί, και εξέφρασε την άποψη ότι η παραμονή διαχείρισης στην ¨Εγνατία Οδό Α.Ε.” θα εξασφάλιζε μεγάλα έσοδα στο Ελληνικό Δημόσιο.

‘Δεν έχω διαφορετική άποψη, επαναλαμβάνω ότι υπάρχει δέσμευση των προηγούμενων κυβερνήσεων και πρέπει να ολοκληρωθεί προκειμένου να ολοκληρωθεί και η παραχώρηση της εκμετάλλευσης, λειτουργίας και συντήρησης όλου του οδικού άξονα” υπογράμμισε.«Θεωρώ ότι αν παραμείνει η εκμετάλλευση και συντήρηση στη διαχείριση της ¨Εγνατίας Οδού¨ δηλαδή του ελληνικού δημοσίου, τα έσοδα θα είναι πολύ μεγαλύτερα για το ελληνικό δημόσιο. Αλλά το ΤΑΙΠΕΔ θέλει άμεσα έσοδα σήμερα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αντωνούδης.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...