Αλλάζει τις διαφημιστικές της πολιτικές η Google

Στην αναθεώρηση της πολιτικής της που αφορά στο διαφημιστικό κομμάτι σκοπεύει να προχωρήσει η Google, μετά το μποϊκοτάζ που έχει δεχτεί το τελευταίο διάστημα από μεγάλες εταιρείες οι οποίες παγώνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες που εμφανίζονται τόσο στη μηχανή αναζήτησης όσο και στο YouTube, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Η Google έχει δεχτεί σφοδρές κριτικές αφού όπως ήρθε στο φως της δημοσιότητας πρόσφατα πολλές διαφημίσεις εταιρειών προβάλλονταν πάνω σε βίντεο που περιείχαν προσβλητικό ή εξτρεμιστικό περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτόν πολλές μεγάλες εταιρείες απαίτησαν τη διακοπή της προβολής των διαφημίσεών τους στις πλατφόρμες της Google.

Σε blogpost που δημοσίευσε τη Δευτέρα το βράδυ ο Φίλιπ Σίντλερ, διευθύνων σύμβουλος των επιχειρήσεων της εταιρείας, ανέφερε πως παρά το γεγονός ότι στη συντριπτική πλειονότητά τους οι πολιτικές τής εταιρείας εφαρμόζονται επιτυχώς, μερικές φορές αποτυγχάνουν.

«Έχουμε αυστηρές πολιτικές που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις της Google και στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι πολιτικές και τα εργαλεία μας εφαρμόζονται όπως θα έπρεπε. Ωστόσο, ορισμένες φορές δεν το καταφέρνουμε σωστά», ανέφερε στη δημοσίευσή του ο Σίντλερ. Συνέχισε λέγοντας ότι «πρόσφατα, είχαμε ορισμένες υποθέσεις όπου οι διαφημίσεις εταιρειών εμφανίζονταν πάνω σε περιεχόμενο που δεν συμβαδίζει με τις αξίες μας. Για αυτό, ζητούμε συγνώμη».

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian, σύμφωνα με το ΑΠΕ, η Google σκοπεύει να εισαγάγει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις και τον έλεγχο που μπορούν να έχουν οι εταιρείες πάνω σε αυτές.

«Ξεκινώντας από σήμερα, θα κρατήσουμε πιο σκληρή στάση σχετικά με το προσβλητικό, υποτιμητικό και γεμάτο μίσος περιεχόμενο», δήλωσε ο Σίντλερ, συμπληρώνοντας ότι το YouTube θα «εξετάσει μεθοδικά» τις κατευθυντήριες γραμμές των κοινοτήτων ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει στις πλατφόρμες της Google περιεχόμενο που δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Στη συνέχεια η εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα εισαγάγει καλύτερο έλεγχο για τους διαφημιστές ώστε να μπορούν να επιλέγουν που θα επενδύουν τα χρήματά τους και να προλαμβάνουν την εμφάνιση των διαφημίσεών τους σε τοποθεσίες που δεν θέλουν.

Επιπλέον, ο Σίντλερ δήλωσε, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη «διαφάνεια και προβολή των τοποθεσιών όπου τρέχουν οι διαφημίσεις» των εταιρειών.

Ωστόσο, όπως αναφέρει στο δημοσίευμά της η Guardian, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο εάν αυτά τα μέτρα θα καθησυχάσουν τις διαφημιστικές εταιρείες και επιχειρήσεις.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...