Αποκαλυπτήρια για τον πρώτο συρμό του Μετρό που έφτασε στη Θεσσαλονίκη

“Ιστορική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη, η οποία μετά από τα… σαράντα κύματα που πέρασε με τις τρύπες, τις καθυστερήσεις και τις μόνιμα εγκατεστημένες λαμαρίνες, σήμερα μπαίνει πια στην τελική φάση, της οργάνωσης για τη λειτουργία του Μετρό” έγραψε στο facebook ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος.

Στις 5:30 τα ξημερώματα έφθασε στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας ο πρώτος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης ο οποίος σύντομα θα τοποθετηθεί στις ράγες ώστε να ξεκινήσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια.

Ξεκίνησε προ 4 ημερών το ταξίδι του από το εργοστάσιο της Hitachi στην Ιταλία.

Τα αποκαλυπτήριά του συρμού θα γίνουν αύριο το πρωί στο χώρο του αμαξοστασίου παρουσία του υπουργού Υποδομών-Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη.

“Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου” εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι του για τον τελικό προορισμό του το πρωί της Τρίτης. Το βάρος και ο όγκος των βαγονιών δε, ήταν τέτοια, ώστε οι τράκτορες που τα μετέφεραν δεν μπορούσαν να αναπτύξουν ταχύτητα άνω των 30 χιλιομέτρων, στη διαδρομή από το εργοστάσιο της “Hitachi” στη Νότια Ιταλία μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί -με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς και την απόσταση των σταθμών μεταξύ τους- να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ/ώρα. Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, “κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση” όπως επισήμανε ο κ.Μυλόπουλος.

«Η Θεσσαλονίκη γυρίζει σήμερα σελίδα, καθώς μετά από σαράντα κύματα που πέρασε με τις τρύπες, τις καθυστερήσεις και τις μόνιμα εγκατεστημένες λαμαρίνες, σήμερα που έφτασε στην πόλη ο πρώτος συρμός, η οργάνωση και λειτουργία του Μετρό μπαίνει πλέον στην τελική της φάση. Η σημερινή ημέρα είναι ιστορική για την πόλη, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί μια δικαίωση για όσους από εμάς πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα και δουλέψαμε επίμονα τα τελευταία 3-3,5 χρόνια, για να γυρίσουμε σελίδα» επισήμανε ο κ.Μυλόπουλος. Υπενθυμίζεται ότι όταν το έργο ολοκληρωθεί, καθημερινά θα κινούνται στις σήραγγες του Μετρό Θεσσαλονίκης 18 αυτόματοι συρμοί, πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...