Άσκηση στο κρύο: Γιατί είναι πιο αποτελεσματική

Οι χαμηλές θερμοκρασίες θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Όσο η θερμοκρασία πέφτει, τόσο πιο εύκολο είναι να μείνετε κλεισμένοι στο σπίτι, βλέποντας ταινίες στον καναπέ. Ο καιρός μπορεί να γίνει αφορμή για να αποφύγετε τη γυμναστική, όμως αυτή η περίοδος είναι η καταλληλότερη για να αθληθείτε. Και αυτό διότι τους χειμερινούς μήνες έχετε την ευκαιρία να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, σχεδόν όλοι οι τύποι άσκησης μπορεί να είναι ευεργετικοί για τον οργανισμό. Υπάρχουν επίσης στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το κρύο βοηθάει το σώμα να καίει θερμίδες με πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Η γυμναστική στο κρύο μπορεί να ενεργοποιήσει το καφέ λίπος, το οποίο είναι το καλό είδος λίπους που προστατεύει τα πιο ευάλωτα τμήματα του σώματος και μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του βάρους.

Στις χαμηλές θερμοκρασίες, το σώμα μπορεί να κάψει μερικές εκατοντάδες θερμίδες, ενεργοποιώντας εύκολα αυτό το λίπος, υπό την προϋπόθεση ότι το άτομο βρίσκεται στο κρύο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, η απώλεια βάρους γίνεται πιο εύκολη.

Χάρη στα χοντρά ρούχα που φοράμε τους χειμερινούς μήνες, καθώς και τις υψηλές θερμοκρασίες στους εσωτερικούς χώρους, το καστανό λίπος των περισσότερων ανθρώπων δεν ενεργοποιείται.

Το τρέξιμο στο κρύο μπορεί να έχει αρκετά οφέλη, καθώς οι καρδιακοί παλμοί τείνουν να είναι πιο χαμηλοί και έτσι αισθανόμαστε λιγότερο εξαντλημένοι. Οι αποστάσεις που διανύουμε μπορεί να φαίνονται πιο εύκολες τους χειμερινούς μήνες, σε αντίθεση με τους πιο ζεστούς, κατά τους οποίους το σώμα προσπαθεί να δροσιστεί επιβαρύνοντας την καρδιά.

Πηγή: onmed.gr