Διευκρινίσεις για το επεισόδιο στο ΙΚΑ Τούμπας

Σε διευκρινίσεις σχετικά με το συμβάν στο Δ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Θεσσαλονίκης προχώρησε η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).

Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΕΦΚΑ, «με αφορμή το χθεσινό βίαιο ξέσπασμα ασφαλισμένου στο Δ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Θεσσαλονίκης (πρώην ΙΚΑ Τούμπας) και προς αποκατάσταση της αλήθειας, αλλά και άρση των ψευδών εντυπώσεων», αποσαφηνίζει τα ακόλουθα:

«Ο ασφαλισμένος προσήλθε στο ανωτέρω υποκατάστημα στις 18/6/2019, προκειμένου να παραλάβει τα δικαιολογητικά για τη δήλωση ατυχήματός του. Η υπάλληλος, υλοποιώντας κατ’ απόλυτο βαθμό το οριοθετημένο νομοθετικό πλαίσιο, αξιολογώντας όλα τα στοιχεία που υπεβλήθηκαν, διαπίστωσε ότι το τέκνο του ασφαλισμένου δεν ήταν εγγεγραμμένο ως έμμεσο μέλος του. Άμεσα, ενημερώθηκε ο ασφαλισμένος ότι πρέπει να μεταβεί στο διπλανό τμήμα μητρώου που είναι το αρμόδιο, για να καταχωρηθεί η μεταβολή του μέλους στο σύστημα. Χωρίς άλλη αιτίαση, χωρίς να υπάρξει διάλογος ή οποιαδήποτε αντιπαράθεση, ο ασφαλισμένος προέβη με άκρατη επιθετικότητα σε ενέργειες που προκάλεσαν πανικό, φόβο, ανησυχία, σπάζοντας τον γκισέ τριών μέτρων με την ενσωματωμένη τζαμαρία».

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ, «αυτό το πρωτοφανές περιστατικό προκαλεί γενική απορία και ερωτηματικά, αφού δεν υπήρξε λόγος και αυτό κατεδείχθη, δεδομένου ότι η υπηρεσία, σε συνεργασία με τη σύζυγό του, διευθέτησε την υπόθεσή του και, επομένως, η αναφορά του περί δεκαήμερου ταλαιπωρίας, όπως ισχυρίζεται, δεν υφίσταται, αφού προσήλθε για πρώτη φορά στην υπηρεσία στις 18-06-2019».

«Η έκφραση βίας σε οποιαδήποτε μορφή είναι καταδικαστέα και αποτελεί θλιβερό -μεμονωμένο-γεγονός. Τέτοια φαινόμενα προσβάλλουν τη διάθεση και την αδιαπραγμάτευτη επιλογή των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ να υπηρετούν τον πολίτη σε κλίμα αμοιβαιότητας και σεβασμού. Επισημαίνεται ότι κορυφαία προτεραιότητα τόσο για τη διοίκηση όσο και για τους υπηρετούντες στον ΕΦΚΑ αποτελεί η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η απλούστευση των διαδικασιών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών» καταλήγει η διοίκηση του ΕΦΚΑ στην ανακοίνωση που εξέδωσε.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...