Δημιουργία Παρατηρητηρίου της αγοράς από την Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής

Επιζητώντας πιο ακριβή στατιστικά στοιχεία και δεδομένα, τα οποία μπορούν να συμβάλουν στη χάραξη στρατηγικής με στοχευμένες ενέργειες, η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής (ΕΞΧ) προχώρησε στη δημιουργία μηνιαίου Παρατηρητηρίου της αγοράς, σε συνεργασία με τον όμιλο συμβούλων MKG group, που εξειδικεύεται στους κλάδους του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της ΕΞΧ, Γρηγόρης Τάσιος, τα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι σήμερα δεν επαρκούν και δεν αποτυπώνουν την εικόνα της υφιστάμενης κατάστασης. “Η συλλογή στατιστικών δεδομένων βοηθά να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία θα αξιοποιήσουμε για την ανάπτυξη του τουρισμού. Στη Χαλκιδική αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα, δεν έχουμε ικανοποιητικά στοιχεία” σημείωσε.

Τον τρόπο που λειτουργεί το Παρατηρητήριο εξήγησε η υπεύθυνη πωλήσεων και μάρκετινγκ, Ειρήνη Βάρδα: Κάθε ξενοδοχείο έχει ένα προσωπικό λογαριασμό όπου βάζει τα δεδομένα που του ζητά η πλατφόρμα (με την ονομασία “ola kala suites”) και στο τέλος του μήνα λαμβάνει μια αναφορά με στατιστικά στοιχεία που αφορούν τόσο το δικό του ξενοδοχείο, όσο και συγκριτικά με άλλες μονάδες. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν και υπάρχει απόλυτη εχεμύθεια. Τα στοιχεία που προκύπτουν αφορούν τις πληρότητες, τις εθνικότητες, τη μέση τιμή, τις αφίξεις, τις διανυκτερεύσεις και διάφορα άλλα.

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ