Δύο νέες βάσεις του ΕΚΑΒ στη Θεσσαλονίκη μειώνουν το χρόνο πρόσβασης στα περιστατικά

Δύο νέες βάσεις έχει θέσει σε λειτουργία η διοίκηση του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης εδώ και δύο μήνες μειώνοντας κατά πολύ (κατά 10 -15 λεπτά τουλάχιστον) τον χρόνο πρόσβασης στα περιστατικά.

Πρόκειται για μία βάση εντός του γηπέδου του Καυταντζογλείου και μία βάση στην ΤΟΜΥ Αμπελοκήπων.

«Υπήρχαν περιοχές μέχρι σήμερα που παρέμεναν ακάλυπτες και επιβαρύνονταν με μεγάλο φόρτο εργασίας» τονίζει η Αγγελική Τσιούπα, Διευθύντρια του ΕΚΑΒ μιλώντας στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης σημειώνοντας πως με τις νέες δύο βάσεις καλύπτονται περιστατικά σε μικρότερο χρόνο (όπως τροχαία κτλ) στον Περιφερειακό ενώ πλέον υπάρχει άμεση πρόσβαση στην Τριανδρία στις 40 εκκλησιές , στην Τούμπα και στο κέντρο.

Έτσι από έξι που ήταν οι βάσεις του ΕΚΑΒ στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης οι βάσεις γίνονται τώρα 8.

Η διεύθυνση του ΕΚΑΒ αντικρούει, επιπλέον, τα όσα σήμερα υποστήριξαν συνδικαλιστές από το σωματείο του ΕΚΑΒ σε μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι η βάση του ΕΚΑΒ λειτουργεί δίχως άδεια τονίζοντας πως οι εγκαταστάσεις έχουν ελεγχθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες και δεν έχει εντοπιστεί τίποτα μεμπτό. Οι όποιες παρατηρήσεις έγιναν αφορούν, σύμφωνα με τη διεύθυνση του ΕΚΑΒ ήσσονος σημασίας ζητήματα που δεν έχουν να κάνουν με τη υγιεινή και την ασφάλεια των εργαζομένων. Επιπλέον η διεύθυνση του ΕΚΑΒ αποδίδει τις αντιδράσεις σε συνδικαλιστικές αντιθέσεις με τη νέα διεύθυνση.

Να σημειωθεί ότι στην βάση της Χαριλάου λειτουργούσαν μέχρι στιγμής 6 ασθενοφόρα (4 σε 24ωρη βάση και 2 πρωί απόγευμα) και πέντε στο λιμάνι (3 σε 24ωρη βάση και 2 πρωί απόγευμα). Για την λειτουργία των δύο νέων βάσεων μεταφέρθηκαν δύο ασθενοφόρα από την Χαριλάου στο πλαίσιο καλύτερης κατανομής των πόρων και μιας ορθολογικότερης διαχείρισης.

«Μετά από διερεύνηση των περιστατικών αποφασίσαμε την λειτουργία των δύο νέων βάσεων που ήδη αντιμετωπίζουν τα περιστατικά σε συντομότερο χρονικό διάστημα. Είναι γνωστό ότι στην δική μας περίπτωση ο χρόνος σώζει πραγματικά ζωές ενώ παράλληλα μειώνονται τα έξοδα μετακίνησης των ασθενοφόρων. Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας» αναφέρει ακόμη η Αγγελική Τσιούπα τονίζοντας ότι σε αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψη η συμβολή του συστήματος τηλεματικής από το 2010, με πλήρη λειτουργία εδώ και δύο χρόνια, που αναβαθμίζει συνολικά τις υπηρεσίες του ΕΚΑΒ προς τους πολίτες.

πηγή: stokokkino.gr