ΕΕΘ: σύστησε ειδικό όργανο για τις εκβιαστικές πρακτικές τραπεζών

Έκκληση σε όλους τους πολίτες που δέχονται πιέσεις από στελέχη Τραπεζών για την ιδιωτική τους ασφάλιση να το καταγγέλλουν στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, απευθύνει η Επιτροπή Ασφαλιστικών και Τραπεζικών Θεμάτων του ΕΕΘ, που δημιούργησε ειδικό όργανο για την εξέταση των αναφορών αυτών.
Όπως αναφέρει το ΕΕΘ, η Επιτροπή, που τους προηγούμενους μήνες έχει προχωρήσει σε πολλές και δυναμικές κινητοποιήσεις, όπως αποκλεισμούς τραπεζικών υποκαταστημάτων και παραστάσεις διαμαρτυρίας, προχωρά στην κίνηση αυτή για να αντιμετωπίσει τις εκβιαστικές πρακτικές των Τραπεζών. “Στόχος είναι να συγκεντρώνονται καταγγελίες Ασφαλιστικών Συμβούλων αλλά και καταναλωτών και αφού εξεταστούν να δημοσιοποιούνται αναλυτικά, ώστε να γνωρίσουν όλοι οι καταναλωτές τα στελέχη, τις Τράπεζες και τα μέσα που χρησιμοποιούνται στην απαράδεκτη τακτική του Bank assurance”, σημειώνει, προσθέτοντας ότι με βάση αυτές θα γίνονται νομικές ενέργειες και προσφυγές στην Τράπεζα της Ελλάδας, τον Συνήγορο του Πολίτη, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τον Τραπεζικό Διαμεσολαβητή.
Όπως έχει καταγγελθεί επανειλημμένως, προσθέτει το ΕΕΘ, οι Τράπεζες, μη έχοντας άλλο εργασιακό αντικείμενο, εισβάλουν άναρχα στο χώρο των Ασφαλειών, πιέζοντας ή ακόμη και εκβιάζοντας τους καταναλωτές ώστε να προτιμούν τα δικά τους ασφαλιστικά προϊόντα. Η τακτική αυτή, πέρα από αντικοινωνική είναι και αντίθετη με τα συμφέροντα των καταναλωτών, αφού οι τραπεζικοί υπάλληλοι δεν διαθέτουν ούτε εμπειρία, ούτε εξειδίκευση και πολλές φορές ούτε πιστοποίηση διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων.
“Το χειρότερο είναι ότι η τακτική αυτή οδηγεί στον οικονομικό αφανισμό όλο τον κλάδο των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, έναν δυναμικό κλάδο που βρίσκεται εδώ και δεκαετίες στο πλευρό του Έλληνα Καταναλωτή, προσφέροντας του εξειδικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο”, τονίζει ενώ παράλληλα η Επιτροπή του ΕΕΘ καλεί όλους τους ασφαλιστές και τους καταναλωτές που δέχονται «συμβουλές» ή «πιέσεις» από τραπεζικά στελέχη να επικοινωνούν μαζί της στο τηλέφωνο της Γραμματείας του ΕΕΘ (2310-271488) και την ηλεκτρονική της διεύθυνση ([email protected]).

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...