Ο προορισμός «Θεσσαλονίκη» έστειλε το δικό του μήνυμα ότι απευθύνεται σε ταξιδιώτες κάθε ηλικίας για city break σε συνδυασμό με ημερήσιες κοντινές αποδράσεις στην 37η World Travel Market, που αποτελεί το κορυφαίο τουριστικό γεγονός για την Ευρώπη και πραγματοποιήθηκε στον εκθεσιακό χώρο ExCel του Λονδίνου από τις 7 έως τις 9 Νοεμβρίου.
Η Ελλάδα είχε δυνατή παρουσία στη φετινή διοργάνωση με σημαντικές δράσεις εντός της έκθεσης και στοχευμένες επαφές με ανθρώπους σε θέσεις – κλειδιά που μπορούν να προωθήσουν περαιτέρω τον προορισμό στη μεγάλη αυτή χώρα. Το περίπτερο του ΕΟΤ κατείχε εξέχουσα θέση στο εκθεσιακό κέντρο και σε αυτό συμμετείχε η Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με δικό της σταντ.
Οι Βρετανοί παρ΄ όλο που κυρίως προτιμούν το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», έστρεψαν το ενδιαφέρον τους και στη Θεσσαλονίκη, καθώς συνδυάζει κοντινές αποδράσεις σε παραθαλάσσιους προορισμούς, ιστορία, πολιτισμό, εξαιρετική κουζίνα και «ζωηρή» διασκέδαση. Άλλωστε η μακραίωνη ιστορία της πόλης προσελκύει το θαυμασμό των ξένων τουριστών που δύσκολα αντιστέκονται σε μια περιήγηση στα 15 μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO και όχι μόνο.
Η ΕΞΘ είχε και μια πολύ σημαντική επαφή με την αεροπορική εταιρεία JET2.com στην οποία ανήκει και ο 3ος μεγαλύτερος tour operator της Αγγλίας, Jet2Holidays, δεδομένου ότι θα ξεκινήσουν πτήσεις για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μέσα στο 2017, συζητώντας παράλληλα μαζί τους και επιμέρους συνδυαστικές ενέργειες προβολής του προορισμού στη Μεγάλη Βρετανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής της WTM Simon Press, «μετά από μία δύσκολη διετία, φαίνεται πως η Αίγυπτος, η Ελλάδα και η Τουρκία επιστρέφουν στην ατζέντα, ενώ η Τυνησία βρίσκεται στη διαδικασία να αλλάξει κατεύθυνση». Σύμφωνα με την έρευνα της WTM “Industry Report 2016” που δημοσιοποιήθηκε στους ενδιαφερόμενους κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ρωτήθηκαν περισσότεροι από 2.000 buyers και εκθέτες, με το 37% του δείγματος να ενδιαφέρεται για συζητήσεις με ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις.