Εντατικές διαβουλεύσεις για το σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

Με έντονους ρυθμούς άρχισαν οι εργασίες για την ανάπτυξη του στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, που ανέλαβε να εκπονήσει το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού «TourLab» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού. Το σύμφωνο συνεργασίας είχε υπογραφεί στην επίσημη τελετή εγκαινίων της 35ης Διεθνής Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia από την πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου και τον Κοσμήτορα της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, καθηγητή Ευάγγελο Χρήστου, παρουσία του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Στο πλαίσιο εκπόνησης του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν διάφορες έρευνες πεδίου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται ομάδες εστίασης (focus groups) και διαβουλεύσεις. Οι διαβουλεύσεις που θα πραγματοποιηθούν στοχεύουν στη συλλογή αναγκαίων δεδομένων για το σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην ουσιαστική αποτύπωση των θέσεων και των προβληματισμών όλων των εμπλεκόμενων φορέων της πόλης σε θέματα τουρισμού. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν τόσο διαβουλεύσεις «ανοιχτές» στο ευρύ κοινό της πόλης μας, όσο και «κλειστές» θεματικές συναντήσεις.

Η πρώτη κλειστή διαβούλευση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, με συμμετέχοντες θεσμικούς φορείς της πόλης και της πολιτείας (υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, δήμος Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ΔΕΘ, ΟΛΘ, ΕΚΕΤΑ, και όλα τα Επιμελητήρια της πόλης). Στη συνέχεια, και έως τα μέσα του Μαρτίου 2020, θα πραγματοποιηθούν άλλες 15 διαφορετικές «θεματικές» κλειστές διαβουλεύσεις, με εκπροσώπους φορέων.

Για το τέλος του Μαρτίου 2020 προγραμματίζεται μία ανοιχτή διαβούλευση στην οποία θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι πολίτες της Θεσσαλονίκης το επιθυμούν.

Σύμφωνα με τον διευθυντή του Ερευνητικού Εργαστηρίου Τουρισμού «TourLab» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Ευάγγελο Χρήστου, οι διαβουλεύσεις αυτές αποσκοπούν αφενός να συνεισφέρουν στην καταγραφή των δυνατών σημείων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού, και αφετέρου να δώσουν φωνή με ουσιαστικό τρόπο σε όλους τους εμπλεκόμενους στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, επεσήμανε τη διαρκή δέσμευση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για την εδραίωση της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, στο πλαίσιο της οποίας εκπονείται με επιστημονικά και τεχνοκρατικά εχέγγυα και το συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

ΑΠΕ/ΜΠΕ

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...