Γ. Μυλόπουλος: Το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό

«Το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό» τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, σε εκδήλωση για τις αστικές συγκοινωνίες, που διοργάνωσε τοπική δημοτική παράταξη, στο δημαρχείο Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

«Τον Νοέμβριο του 2020 θα λειτουργήσει η γραμμή από τη Νέα Ελβετία ως το Συντριβάνι και δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 θα λειτουργήσει η γραμμή της Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι το Συντριβάνι», είπε ο κ. Μυλόπουλος τονίζοντας ότι το χρονοδιάγραμμα τηρείται και σύμφωνα με αυτό θα γίνει και η σημερινή άφιξη του μετροπόντικα, στο σταθμό «Καλαμαριά».

Πρόσθεσε, ότι η γραμμή του μετρό από το Συντριβάνι μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, λόγω των σταθμών Βενιζέλου και Αγίας Σοφίας, όπου τα έργα ξεκίνησαν μέσα στο 2017, δε μπορεί να ολοκληρωθεί πριν από το 2021 και προσδιόρισε τη λειτουργία της για το τέλος του 2021, αρχές 2022, οπότε και θα ενωθεί η Μίκρα με τον Ν.Σ.Σταθμό.

Υπογράμμισε , ότι μέσα στο 2018, δημοπρατούνται και ξεκινούν «οι πρόδρομες εργασίες» για δύο γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Η μία, μήκους 4,5 χιλιομέτρων, θα συνδέει το ΝΣΣ με Αμπελόκηπους, Μενεμένη, Εύοσμο, Κορδελιό, και θα έχει τέσσερεις σταθμούς και η δεύτερη μήκους 5,5 χιλιομέτρων, θα συνδέει Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία και θα καταλήγει στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου και θα έχει πέντε σταθμούς.

«Δε μένει πίσω το έργο της διασύνδεσης του αεροδρομίου» είπε ο κ. Μυλόπουλος, καθώς όπως είπε, βρέθηκε φθηνότερη και γρηγορότερη λύση, από την υπόγεια διάνοιξη , ή την επίγεια κατασκευή που έχει υψηλό κόστος απαλλοτριώσεων και θα γίνει υπέργεια, με μικρότερο κόστος και συντομότερο χρόνο.

Ο κ. Μυλόπουλος υπογράμμισε ότι η σημερινή κυβέρνηση ήταν αυτή που ξεκίνησε τα «σταματημένα έργα» στο μετρό. Τόνισε, χαρακτηριστικά, ότι «από το 2006 μέχρι το 2016 ολοκληρώθηκε το 40% του έργου», ενώ «από το 2016 μέχρι αρχή του 2018 ολοκληρώθηκε το 60% του έργου» και πρόσθεσε : «’Αρα, λοιπόν, σε λιγότερο από δύο χρόνια, κάναμε τη μισή δουλειά, που έκαναν μέσα σε δέκα χρόνια».

«Στην Καλαμαριά έχουμε κατασκευάσει το 58% της διάνοιξης των υπόγειων σηράγγων. Στη Θεσσαλονίκη οι υπόγειες σήραγγες έχουν ολοκληρωθεί, κατασκευάζονται οι σταθμοί, στο τέλος του 2018 έρχεται το σιδηροδρομικό υλικό, τα βαγόνια δηλαδή» είπε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε ότι το 2019 ξεκινά δοκιμαστική λειτουργία, που θα διαρκέσει περίπου εννιά με δώδεκα μήνες και πρόσθεσε:

«’Αρα, λοιπόν το 2019 θα δούμε στη Θεσσαλονίκη το μετρό να κινείται, δε θα κινείται με επιβατικό κοινό θα κινείται δοκιμαστικά, έτσι ώστε το 2020 να το δώσουμε σε κανονική λειτουργία».

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...