Η γκρίζα οικολογία Μητσοτάκη – Γεννηματά

Μεγάλη πλάκα θα είχαν ο κ. Μητσοτάκης που απέκτησε αίφνης έστω και γκρι οικολογική συνείδηση και η κ. Γεννηματά που φοβάσαι ανά πάσα στιγμή ότι το πάθος της για το δίκαιο, το ορθό, το ηθικό θα μετατρέψει το λυγμικό της ομιλίας της σε κλάμα, αν το θέμα δεν ήταν τόσο σοβαρό, αν δεν αφορούσε ένα ακόμη περιβαλλοντικό έγκλημα. .
Η ευθύνη του κράτους για την καταστροφή στον Σαρωνικό είναι διαρκής και βαραίνει στο χρονικό μέτρο που της αναλογεί και τη σημερινή κυβέρνηση.
Να πούμε τα στοιχεία: πλοίο 45 ετών, βυθίζεται για άγνωστους λόγους στα ρηχά και βρωμίζει τη γύρω περιοχή με μαζούτ. Το πλοίο είχε πάρει παράταση αδείας, έπλεε δηλαδή νομίμως. Ένα πλοίο 45 ετών και μοποπύθμενο.
Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ευθύνεται για την παράταση της άδειας. Φυσικά είναι αστείο να θεωρείται υπεύθυνος ο υπουργός και όχι οι υπηρεσίες που δεν είδαν ότι το σαράβαλο δεν είναι δυνατό να συνεχίσει να πλέει και μάλιστα παράκτια.
Αλλά για να κάνουμε το χατίρι του κ. Μητσοτάκη, άντε να παραιτηθεί ο κ. Κουρουπλής. Αυτό έπραξαν όλοι οι πράσινοι και γαλάζιοι προκάτοχοί τους που τα τελευταία σαράντα τουλάχιστον χρόνια έβλεπαν τα πλοία να βυθίζονται και σφύριζαν αδιάφορα; Αλλά βλέπετε η ρύπανση δεν γινόταν στις ακτές της Αττικής…
Σοβαρά τώρα: τολμούν και μιλούν οι άνθρωποι που με εγκληματική αδιαφορία ψήφιζαν στη Βουλή να συνεχίσουν να πλέουν τα μονοπύθμενα σαράβαλα με ηλικία σχεδόν διπλάσια αυτής που έχει οριστεί στις χώρες που θέλουμε να μιμούμαστε; Ξέχασαν ότι δεν δέχονταν κουβέντα για να περιοριστεί στα 28 χρόνια το αξιόπλοο μιας σειράς σκαφών, κυρίως ακτοπλοϊκών. Και θεωρούσαν παράλογη την υποχρέωση των εφοπλιστών να μεταφέρουν καύσιμα με διπύθμενα και όχι μονοπύθμενα πετρελαιοφόρα!
Επειδή κάποιοι γαλάζιοι δήμαρχοι έκαναν και μηνύσεις και αγωγές μήπως πρέπει να τις προσωποποιήσουν κιόλας;