Η Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει το ξέπλυμα της Χρυσής Αυγής μέσα στα σχολεία

Ανακοίνωση για τις καταλήψεις που πραγματοποιούνται σε πολλά σχολεία, τις οποίες χαρακτηρίζουν «εθνικιστικές», εξέδωσε η Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

«Αυτές τις μέρες τα σχολεία και οι μαθητές μας έχουν μπει στο στόχαστρο εθνικιστικών και ακροδεξιών κύκλων. Ομάδες που δεν κρύβουν το ακροδεξιό τους πρόσωπο, με κάποιους μαθητές, εξωσχολικούς και γονείς να προσπαθούν, με χειριστικό τρόπο αλλά και με απειλές, να επιβάλλουν σε διάφορα σχολεία «εθνικιστικές καταλήψεις» μέχρι τις 29/11 χρησιμοποιώντας ακόμη και το fb. Στο πλαίσιο αυτό δρουν ανοιχτά ή συγκαλυμμένα η εγκληματική Χρυσή Αυγή και άλλες φασιστικές ομάδες», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:

«Όλοι αυτοί χρησιμοποιούν ως πρόσχημα το μακεδονικό, την υπόθεση Κατσίφα κ.α. επιδίδονται σε μια πατριδοκαπηλία, με συνθήματα κενά από διεκδικήσεις δικαιωμάτων αλλά γεμάτα μίσος. Με τρομακτική ευκολία αυτοί οι ακροδεξιοί κύκλοι προσπαθούν να σπείρουν στη νεολαία ακραίες αλυτρωτικές και εθνικιστικές αντιλήψεις και διεκδικήσεις, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που μπορούν να έχουν για τη χώρα και το λαό μας. Αντί για την προώθηση των ιδεών για τη φιλία και την αλληλεγγύη μεταξύ των λαών, για τη συνεργασία για το κοινό συμφέρον απέναντι στα γεράκια του ΝΑΤΟ και των μεγάλων πολυεθνικών, καλλιεργούν το μίσος και τον πόλεμο μεταξύ των φτωχών. Ο χειρότερος αποδεδειγμένα εχθρός μας είναι ο εθνικισμός και οι αλυτρωτικές απαιτήσεις, από όποιους κι αν καλλιεργούνται και προωθούνται. Χρέος μας είναι να συνεργαστούμε με τους λαούς όλων των χωρών και να εμποδίσουμε την ανάπτυξη του εθνικισμού από όλες τις πλευρές», συμπληρώνεται στην ανακοίνωση.

«Επιδιώκεται το ξέπλυμα της ΧΑ ενόψει και των καταιγιστικών εξελίξεων σε βάρος της, στη δίκη της σαν εγκληματικής οργάνωσης. Ποιος μιλάει αλήθεια! Οι απόντες των κοινωνικών αγώνων σε παιδεία και κοινωνία, οι συκοφάντες των εκπαιδευτικών, οι εχθροί των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος, που απαιτούν σταθερά ΜΑΤ και εισαγγελέα όταν πρόκειται για μαθητικές και φοιτητικές καταλήψεις για σοβαρά προβλήματα των μαθητών και των σχολείων! Εκείνο που αποθρασύνει την ακροδεξιά είναι ότι τα μέτρα που κουρελιάζουν τα όνειρα και το μέλλον της νεολαίας και της στερούν ελπίδα, προσδοκίες και ιδανικά υλοποιούνται τώρα και από μια κυβέρνηση που μιλάει στο όνομα της «Αριστεράς». Η διαρκής λιτότητα, η φτώχεια και το χτύπημα μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων, η αμάθεια και η πολιτιστική παρακμή. Αυτό είναι το καλύτερο λίπασμα στο έδαφος του εθνικισμού. Υπουργός, διοίκηση και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ΜΜΕ σιωπούν ή ανέχονται τις λεγόμενες «εθνικιστικές καταλήψεις» ενώ στην παραμικρή κινητοποίηση επιστρατεύονται νόμοι και τιμωρίες. Καμιά οδηγία, καμιά προσπάθεια επικοινωνίας με τους μαθητές, αποκάλυψης του φασιστικού κινδύνου. Βολεύει μάλλον την κυβέρνηση ο ρόλος του αντίπαλου δέους και παίζει με τη φωτιά! Εξάλλου κυβέρνηση και πολιτική ηγεσία του υπουργείου επέτρεψαν σε μια σειρά από ιδιωτικά σχολεία να καταργήσουν την γιορτή του Πολυτεχνείου(!), ενώ σε ορισμένα δημόσια μεθοδεύτηκε η υποβάθμισή της στο όνομα μιας δήθεν αναπλήρωση ωρών από καταλήψεις.

»Είναι χρέος του κόσμου της εκπαίδευσης να υπερασπιστεί το σχολείο και τη νέα γενιά από το δηλητήριο του εθνικισμού και του φασισμού. Να μη γίνουν οι μαθητές μας υλικό για να ξεπλυθούν πολιτικά οι δολοφόνοι του Π. Φύσσα . Να μπει φραγμός στην προσπάθεια της ακροδεξιάς να κάνει εκστρατεία με στόχο την ψήφο των 17αρηδων για τις ευρωεκλογές και την υποταγή τους στο σχέδιο ενός εμφύλιου ανάμεσα στους φτωχούς σήμερα και ενός πολέμου στην περιοχή αύριο. Να μην επιτρέψουμε την πατριδοκαπηλεία και την εθνικιστική τύφλωση να σπείρει το διαιρετικό μίσος ανάμεσα στους μαθητές μας και να επιβάλλει τη ρατσιστική στοχοποίηση μεταναστών.

»Να πούμε καθαρά ότι το πρόγραμμα της ΧΑ και του φασισμού είναι οι εικόνες ολέθρου από τις καταστροφές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τα πεινασμένα παιδιά της Κατοχής, το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, τα καμένα χωριά από τους Γερμανούς, το Δίστομο, η Κάνδανος και ο Χορτιάτης… Τα αποτελέσματα του πολεμοκάπηλου εθνικισμού τα είδαμε στις εικόνες της Μικρασιατικής καταστροφής και τη μετατροπή 1,5 εκατομμυρίων ανθρώπων σε κυνηγημένους και «ανεπιθύμητους» πρόσφυγες στην Ελλάδα της «Μεγάλης Ιδέας», των «2 ηπείρων και των 5 θαλασσών».

»Να υπερασπιστούμε τη ζωή, την απαίτηση για μόρφωση, δουλειά, ελευθερία και ειρήνη. Είναι ώρα για πρωτοβουλίες του εκπαιδευτικού κινήματος. Συσκέψεις συλλόγων διδασκόντων, οργάνωση συζητήσεων με γονείς και μαθητικές κοινότητες, προβολές ταινιών, αφιερώματα, παρεμβάσεις στα μαθήματα κλπ. για να αποκαλύψουμε τον φασιστικό και εθνικιστικό σχεδιασμό και τους κινδύνους που φέρνει. Να αναδειχτεί η ανάγκη για πραγματικούς αγώνες για τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα της νέας γενιάς, με το «νέο λύκειο» που είναι προ των πυλών και την αντιεκπαιδευτική πολιτική γενικότερα.

»Να προχωρήσουμε σε εκδηλώσεις του εκπαιδευτικού κινήματος προς την κοινωνία, καλώντας τους φοιτητικού συλλόγους, τα εργατικά σωματεία και τους φορείς του μαζικού κινήματος σε συγκεντρώσεις και άλλες πρωτοβουλίες με χαρακτήρα αντιφασιστικό, αντιεθνικιστικό, αντιπολεμικό αντιρατσιστικό, αλλά και αγώνα για μια εκπαίδευση απελευθερωμένη από δεσμά του μνημονίου και της αγοράς».

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...