Η “Θεσσαλονίκη Μαζί” για το κυκλοφοριακό, τη στάθμευση και όχι μόνο…

Οι θεματικές προεκλογικές εκδηλώσεις των συνδυασμών και των παρατάξεων, μπορεί να μην είναι τόσο θεματικές και πανηγυρικές, αλλά αν μη τι άλλο  λειτουργούν διαφωτιστικά για τις θέσεις και το πρόγραμμα των συνδυασμών. Επίσης αυτές οι θεματικές εκδηλώσεις δίνουν τη δυνατότητα και στα πρόσωπα των συνδυασμών, πέρα από τον επικεφαλής, να παρουσιάσουν γνώσεις και προτάσεις και έτσι να εμπλουτίσουν και να ενισχύουν την συνολική εικόνα του συνδυασμού τους.

Σήμερα η δημοτική παράταξη “Θεσσαλονίκη Μαζί” διοργάνωσε ανοιχτό εργαστήριο διαβούλευσης για τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό και την κινητικότητα, στην αίθουσα Αιμίλιος Ριάδης της ΔΕΘ. Στη διαβούλευση συμμετείχαν πολλοί εκπρόσωποι φορέων, επαγγελματικών σωματείων και συλλογικοτήτων της πόλης όπως ο καθηγητής ΑΠΘ Παναγιώτης Παπαϊωάννου, η διευθύντρια του ΙΜΕΤ Γεωργία Αυφαντοπούλου, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ. Στέλιος Παππάς και πολλοί άλλοι (ΟΣΕΘ, Αττικό Μετρό, Εγνατία ΑΕ, Τροχαία, Ταξί ο “ΕΡΜΗΣ”, σύλλογος τυφλών κ.α.). Η Κ. Νοτοπούλου παρουσίασε τους άξονες και τις προτάσεις που έχει επεξεργαστεί η Δημοτική Κίνηση “Θεσσαλονίκη Μαζί”, μίλησε για την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης του ζητήματος και ζήτησε από τους παριστάμενους να συμβάλλουν με τις προτάσεις τους στην τελική διαμόρφωση των προτάσεων που θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα της παράταξής της.Απο τις

Από τις ξεχωριστές παρεμβάσεις στην εκδήλωση ήταν αυτή της Δέσποινας Κετογλίδου. Η υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό “Θεσσαλονίκη Μαζί”, ως τοπογράφος μηχανικός – συγκοινωνιολόγος, αναφέρθηκε στα κυκλοφοριακά προβλήματα και ειδικά στην ανάγκη δημιουργίας σχολικών δακτυλίων γύρω από τα σχολεία και την αξιοποίηση των ελεύθερων δημοτικών οικοπέδων για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης. Επίσης έκανε ειδική αναφορά στο πρόβλημα με την εφαρμογή του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στο Ε’ Δ.Δ. το οποίο όπως είπε ανατέθηκε από την αντιδημαρχία Οικονομικών ενώ έπρεπε να αποτελεί αρμοδιότητα της αντιδημαρχίας Αστικής Ανθεκτικότητας και να βασιστεί σε μελέτη προσφοράς και ζήτησης της στάθμευσης.

Για το θέμα μίλησε και ο αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης Θανάσης Παππάς που πρότεινε να δημιουργηθεί ένα συντακτικό για την κυκλοφορία και την στάθμευση διότι όπως φαίνεται έχουμε μπερδέψει… τα υποκείμενα με τα αντικείμενα. Πάντως ο κ. Παππάς δεν θα είναι υποψήφιος. «Είμαι συνταξιούχος» φέρεται να δηλώνει…

Φ.Δ.