Κ. Νοτοπούλου: Στόχος μας να μην αναβιώσει το κρατικοδίαιτο «πάρτυ» του παλιού ΟΑΣΘ

Στα γραφεία του ΟΑΣΘ βρέθηκε η υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου, συνοδευόμενη από υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί».

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, είχαν συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ ενώ συνομίλησαν και με εργαζόμενους του Οργανισμού.

Στη συνάντηση, συζητήθηκε η οικονομική εξυγίανση του Οργανισμού, η λειτουργία του νέου φορέα (ΑΣΥΘ) η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2019 και στη μετοχική σύνθεση του οποίου έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν και οι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με ποσοστό 40%.

Συζητήθηκαν ακόμη οι δρομολογημένες ενέργειες για την πλήρη ψηφιοποίηση του Οργανισμού και το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς και τα προγράμματα εκπαίδευσης του προσωπικού που έχουν ξεκινήσει. Όπως τονίστηκε, είναι αναγκαίας ο ενιαίος συγκοινωνιακός σχεδιασμός σε ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα.

«Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση που γίνεται στο πλαίσιο της προεκλογικής περιόδου, έχουμε διατυπώσει επανειλημμένα την θέση μας υπέρ του δημόσιου μοντέλου των αστικών συγκοινωνιών αλλά και της ανάγκης να αξιοποιήσουν οι δήμοι τη νέα δυνατότητα που τους προσφέρει το θεσμικό πλαίσιο για συμμετοχή κατά 40% στον νέο φορέα, διεκδικώντας χρηματοδοτικά εργαλεία που υπάρχουν για την αγορά λεωφορείων» τονίζει η Κατερίνα Νοτοπούλου.

«Διεκδικούμε άμεσα τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών» υπογράμμισε και είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τις ευθύνες που αναλογούν στη Δημοτική Αρχή προκειμένου να βελτιωθεί το συγκοινωνιακό έργο.

Με συμμετοχή στον νέο φορέα ΑΣΥΘ, επισκευή και δημιουργία έξυπνων στάσεων, αποσυμφόρηση, συντήρηση και επίβλεψη των λεωφορειολωρίδων.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι Μητροπολιτικός Δήμος και οφείλει να πάρει την πρωτοβουλία για διαδημοτική συνεργασία και υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών ανέφερε η υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης συμπληρώνοντας πως «προτεραιότητά μας είναι η διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και οι ανάγκες των πολλών».

Στόχος μας να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των πολιτών για αξιοπρεπείς και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες και ταυτόχρονα να μην αναβιώσει στη Θεσσαλονίκη το κρατικοδίαιτο «πάρτυ» της σπατάλης, της αδιαφάνειας και του συστήματος εξυπηρέτησης ρουσφετιών του παλιού ΟΑΣΘ μέρος του οποίου αποτελεί και ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιώργος Ορφανός.

Άξιο σχολιασμού είναι επίσης, πως τη μέρα που αναρτήθηκε στη Διαύγεια ο διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων και για τη Θεσσαλονίκη, διαβάζουμε τις τοποθετήσεις υποψήφιων δημάρχων όπως των κκ Ταχιάου και Βούγια οι οποίοι επιμένουν στην ανάγκη ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών.

Θα είχε ενδιαφέρον να μας πούνε και ποιος θα ήταν αυτός ο ιδιώτης που θα επενδύσει εκατομμύρια ευρώ για λεωφορεία. Εκτός και αν η πρότασή τους είναι, το δημόσιο να αγοράζει λεωφορεία , να καλύπτει μισθοδοσία και ο ιδιώτης να εισπράττει από τα εισιτήρια.

left

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...