Συμβάσεις για 4ωρη εργασία ημερησίως με μισθό 250 ευρώ αλλά και πληρωμή μέρους του μισθού με κουπόνια σούπερ μάρκετ κατήγγειλαν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι του Σωματείου Υπαλλήλων Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» και του Σωματείου Εργαζομένων Αεροδρομίου «Μακεδονία» στο κλιμάκιο της Λαϊκής Ενότητας Α’ Θεσσαλονίκης που επισκέφτηκε το αεροδρόμιο, αποτελούμενο από τη Χ. Σουλτανίδου, συντονίστρια της ΛΑ.Ε. Α΄ Θεσσαλονίκης, τη Δέσποινα Χαραλαμπίδου, πρ. βουλευτή, και τον Πέτρο Γκότση, μέλος της Π.Γ. της ΛΑ.Ε. Α΄ Θεσσαλονίκης.
Οπως είπαν οι εργαζόμενοι, οι περισσότεροι είναι συμβασιούχοι, πολλοί με συμβάσεις ενός μήνα, με εργασία ενός 4ωρου ημερησίως, με συνολικές μηνιαίες αποδοχές 250 ευρώ! Έχει γίνει πια καθεστώς δυστυχώς, ένα μέρος του γλίσχρου μισθού τους, να μην καταβάλλεται σε χρήμα, αλλά να καλύπτεται με κουπόνια Σούπερ-Μάρκετ. Και ενώ οι μισθοί τους παραμένουν καθηλωμένοι στο ίδιο χαμηλό ποσό από το 2012, επιβαρύνονται ακόμη περισσότερο, αφού καλούνται να πληρώνουν και 15 ευρώ το μήνα για τη χρήση του πάρκινγκ, ενώ πριν την εξαγορά του αεροδρομίου από τη Fraport πλήρωναν 15 ευρώ το χρόνο! Από αυτά, το ποσό των 10 ευρώ το μήνα, εισπράττει, χωρίς κανένα έξοδο, η Fraport!
Κατήγγειλαν επίσης τις συνθήκες εργασίες, με σημαντικότατα προβλήματα ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, και με πολλά εργατικά ατυχήματα, τα οποία οφείλονται κυρίως στη συνεχή «ανανέωση» του προσωπικού – αφού λήγουν οι ολιγόμηνες συμβάσεις τους- και στην ελλιπέστατη εκπαίδευσή τους για εργασίες εξειδικευμένες και επικίνδυνες.
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Λαϊκή Ενότητα «παραμένει στην ημερήσια διάταξη ο στόχος για την επαναφορά όλων των αεροδρομίων της χώρας στο δημόσιο και για την ανασυγκρότησή τους. Ο αγώνας αυτός, που αφορά όλες τις δημόσιες επιχειρήσεις που ξεπουλήθηκαν, συνδέεται στενά με τον αγώνα για να σταματήσουν συνολικά οι ιδιωτικοποιήσεις, για την απαλλαγή της χώρας από τα μνημόνια και την λιτότητα, για μια νέα προοδευτική πορεία ανασυγκρότησης του τόπου, ελπίδας και προοπτικής».