Με ευχές, υποσχέσεις και προπαγάνδα προσπαθούν να βελτιώσουν την εικόνα του ΟΑΣΘ…

Από το κακό στο χειρότερο οδηγείται ο ΟΑΣΘ. Παρά τα λόγια τα μεγάλα της νέας διακυβέρνησης, πως αν οι “κρατιστές” του ΣΥΡΙΖΑ έφευγαν από τη διοίκηση, όλα δια μαγείας στον ΟΑΣΘ θα έμπαιναν σε τάξη, τα λεωφορεία του Οργανισμού παραμένουν άφαντα από τους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Τα λεωφορεία που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους της πόλης είναι λιγότερα από 240 και υπάρχουν ημέρες που βγαίνουν στην κυκλοφορία γύρω στα 200 λεωφορεία. Σε κάποιες γραμμές, τα Σαββατοκύριακα, υπάρχει μόνο ένα λεωφορείο και οι εργαζόμενοι «σχολάνε», διότι δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας.  

«Η κατάσταση είναι τραγική, καθόμαστε γιατί δεν υπάρχουν λεωφορεία» λένε εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, που διαψεύδουν την ωραιοποίηση που επιχειρεί η νέα διοίκηση. Μάλιστα όπως αναφέρουν, το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης θυμίζει νεκροταφείο λεωφορείων. Εκεί «στοιβάζονται» άπραγα περίπου 350 λεωφορεία, ακινητοποιημένα από βλάβες και ελλείψεις ανταλλακτικών. Ο ΟΑΣΘ, όπως μαθαίνουμε, χρωστά στους προμηθευτές του αρκετά εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που έχει μπλοκάρει τις προμήθειες υλικού του Οργανισμού.

«Άνθρακες» επίσης αναμένεται να αποδειχθεί και ο «θησαυρός» των λεωφορείων που θα ενταχθούν στο δυναμικό του ΟΑΣΘ, από την παραχώρηση 26 περιαστικών και υπεραστικών γραμμών στα ΚΤΕΛ. Πολλά από τα λεωφορεία αυτών των γραμμών είναι δίπορτα και συνεπώς ακατάλληλα για τις αστικές διαδρομές.

Όσο για το κλίμα που επικρατεί μεταξύ των επιβατών, στις στάσεις και κατά τη διάρκεια των δρομολογίων εντός των λεωφορείων, οι λέξεις “εκρηκτικό ή οξυμένο”, δεν επαρκούν για να το περιγράψουν. «Έχουμε καθημερινά 1-2 περιστατικά έντασης και διαπληκτισμών με τους επιβάτες, που διαμαρτύρονται και δίκαια φωνάζουν», τονίζουν εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, που αναγνωρίζουν ότι ο Οργανισμός δεν προσφέρει όσα πρέπει να προσφέρει στους πολίτες της Θεσσαλονίκης…

Προμήθεια νέων λεωφορείων κάποτε στο μέλλον…

Την ίδια ώρα πάντως, η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ επιδίδεται σε μία συστηματική προπαγάνδα για τα μέτρα που προωθεί, σχετικά με την αποδέσμευση λεωφορείων μετά την παραχώρηση γραμμών στα ΚΤΕΛ, τη λειτουργία του συστήματος τηλεματικής, την τοποθέτηση εκδοτικών μηχανημάτων και φυσικά την προμήθεια νέων λεωφορείων μέσω διαγωνισμού, κάποτε στο μέλλον. «Το ΔΣ του ΟΑΣΘ προτίθεται να συντμήσει τις προθεσμίες που απαιτεί ο νόμος ώστε ο διαγωνισμός να καρποφορήσει το συντομότερο δυνατό. Βεβαίως πάντα θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι διαγωνισμοί της τάξης των 8- 10 εκ. ευρώ υπάρχει περίπτωση να εμφανίσουν νομικές περιπλοκές. Ελπίζουμε να τις αποφύγουμε» τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γ. Σκόδρας.

Έχουν περάσει 7 μήνες από την αλλαγή διοίκησης στον ΟΑΣΘ και πέρα από υποσχέσεις, σχέδια επί χάρτου και ένα συνεχές κατηγορώ σε βάρος της διοίκησης Παππά και της προηγούμενης κυβέρνησης, η νέα διοίκηση του Οργανισμού δεν έχει να επιδείξει τίποτα ουσιαστικό.

Σ’ αυτό το πλαίσιο έντασης, διάφορα σωματεία και συλλογικότητες ετοιμάζουν νέα κινητοποίηση για τις άθλιες υπηρεσίες που προσφέρει ο κρατικός πια ΟΑΣΘ. Το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι, διοργανώνουν διαμαρτυρία από το άγαλμα Βενιζέλου, διότι όπως ειπώθηκε, σε πρόσφατη σύσκεψη στο ΕΚΘ, «πραγματικά αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο».

Φ.Δ.