Την ανυπαρξία στρατηγικού σχεδίου για τον ΟΑΣΘ «ομολόγησε» ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο της 84ης ΔΕΘ.
Παράλληλα όπως είπε δρομολογείται η λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου, γεγονός το οποίο θα μεταθέσει την έναρξη λειτουργίας του Μετρό το 2023!
«Γνωρίζετε ότι και οι αστικές μεταφορές απελευθερώνονται. Χρειαζόμαστε περισσότερα λεωφορεία. Ήδη από τότε που ανέλαβε η νέα διοίκηση αυξήσαμε τα λεωφορεία που κυκλοφορούν κατά 102. Και η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ αποσκοπεί στην ανακούφιση του επιβατικού κοινού» είπε ο κ. Μητσοτάκης απαντώντας σε σχετική ερώτηση.
Ωστόσο στο σκέλος της ερώτησης για το ποιο είναι το συνολικό στρατηγικό σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ και αν θα παραμείνει κρατικός είπε: «Εχω ζητήσει ένα στρατηγικό σχέδιο από τον αρμόδιο υπουργό…».
Μετρό το 2023
Η λύση που είχε δρομολογηθεί για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ήταν μη λύση, είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης απαντώντας σε ερώτηση στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της 84ης ΔΕΘ.
«Δεν ήταν κοστολογημένη και ήταν εξαιρετικά αβέβαιο αν ήταν τεχνικά εφικτή και θα οδηγούσε στο παράδοξο να έχουμε ένα κολοβό Μετρό, χωρίς το σταθμό Βενιζέλου. Συζήτησα με όλους του φορείς και προχωράμε με τη στήριξη των φορέων της πόλης», τόνισε ο πρωθυπουργός.
«Προχωράμε με τη στήριξη όλων των φορέων. Η λύση της απόσπασης και την επανατοποθέτησης είναι σύννομη και σύμφωνη με το υπουργείο Πολιτισμού. Το ζήτημα αυτό έχει κριθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας» πρόσθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.