Με στόχο την συλλογή στατιστικών στοιχείων η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής προχώρησε στη δημιουργία μηνιαίου Παρατηρητηρίου της αγοράς. Πρόκειται για μία υπηρεσία που συμβάλει στη χάραξη στρατηγικής με στοχευμένες ενέργειες για κάθε ξενοδοχειακή μονάδα.
Κάτι που ανακοινώθηκε και στην σημερινή συνέντευξη τύπου δια στόματος προέδρου της ένωσης ξενοδόχων Χαλκιδικής, Γρηγόρη Τάσιου. Ο κ. Τάσιος επιπλέον αναφέρθηκε και στον λόγο που ώθησε στην δημιουργία του παρατηρητηρίου καθώς τα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι σήμερα δεν επαρκούν και δεν αποτυπώνουν την εικόνα της υφιστάμενης κατάστασης.
Τον τρόπο λειτουργίας του παρατηρητηρίου ανέλυσε και η εκπρόσωπος πωλήσεων και Μάρκετινγκ της συνδιοργανώτριας εταιρείας του προγράμματος, MIG στην σημερινή συνέντευξη τύπου. Συγκεκριμένα, κάθε ξενοδοχείο έχει ένα προσωπικό λογαριασμό όπου βάζει τα δεδομένα που του ζητά η πλατφόρμα (με την ονομασία “ola kala suites”) και στο τέλος του μήνα λαμβάνει μια αναφορά με στατιστικά στοιχεία που αφορούν τόσο το δικό του ξενοδοχείο, όσο και συγκριτικά με άλλες μονάδες. Αυτή η υπηρεσία δεν επιβαρύνει οικονομικά καμία επιχείρηση και διατηρείται απόρρητο των στοιχείων. Τα στοιχεία που θα προκύπτουν μηνιαία θα αφορούν τις πληρότητες, τις εθνικότητες, τη μέση τιμή, τις αφίξεις, τις διανυκτερεύσεις και επιπρόσθετες πληροφορίες.