Μύθος ότι η Ελλάδα αποτελεί φθηνό προορισμό για χαμηλού εισοδήματος τουρίστες

Η Ελλάδα προσελκύει τουρίστες υψηλών εισοδημάτων και η άποψη ότι η χώρα μας επιλέγεται κυρίως ως «φθηνός προορισμός» είναι απλά ένας μύθος… Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει έρευνα του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ), σύμφωνα με την οποία είναι εσφαλμένη η αντίληψη ότι η Ελλάδα αποτελεί προορισμό για τουρίστες χαμηλού εισοδηματικού προφίλ.

Το αντίθετο μάλιστα, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ, «το προφίλ των τουριστών τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει και η Ελλάδα προσελκύει επισκέπτες υψηλών εισοδημάτων». Η ενίσχυση του τουρισμού επισκεπτών από ανώτερες εισοδηματικές τάξεις είναι εμφανής, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία «Τουλάχιστον 6 στους 10 τουρίστες είναι υψηλού εισοδηματικού προφίλ».

«Η άνοδος του τουρισμού πολυτελείας αποτυπώνεται στην υψηλή διψήφια αύξηση στις tax free αγορές, στην ενίσχυση των τουριστικών εισπράξεων 1 δισ. ευρώ επιπλέον τη φετινή χρονιά σε σχέση με το 2017, και στην αυξημένη κατά 12% κερδοφορία των ξενοδοχείων το πρώτο πεντάμηνο του 2018 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό» αναφέρουν ακόμα τα στοιχεία της έρευνας του ΙΝΣΕΤΕ, σημειώνοντας επίσης πως «ο τουρισμός τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, όχι μόνο έχει αυξηθεί κατακόρυφα σε αφίξεις και έσοδα, αλλά έχει συμπαρασύρει στην ανάπτυξη και σειρά άλλων παραγωγικών κλάδων που αποτυπώνονται σε όλα τα επίσημα στοιχεία και δείκτες».

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, ο ΣΕΤΕ επιδιώκει τη διαρκή αναβάθμιση των παρεχομένων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, στηρίζει την εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού αλλά και αναδεικνύει από την πλευρά του την αξία του τουρισμού στο σύνολο της παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα με μία πολύ επιτυχημένη καμπάνια της Marketing Greece για τον τουρισμό «Τουρισμός -Αξία για Όλους»».

Τέλος, αναγνωρίζει τις σημαντικές προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού, καθώς, όπως τονίζει στην ανακοίνωση «Ο ιδιωτικός τομέας  και τα μέλη του ΣΕΤΕ αναγνωρίζουν ότι η τουριστική ανάπτυξη που επιτεύχθηκε τα τελευταία χρόνια με συγκεκριμένο σχεδιασμό και στρατηγική από το Υπουργείο Τουρισμού, συνέβαλε στην αύξηση του κύκλου εργασιών όχι μόνο του τουριστικού τομέα αλλά όλων των κλάδων της οικονομίας που συνδέονται άμεσα και έμμεσα με την κατακόρυφη αύξηση του τουρισμού».

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...