Ν. Σαντορινιός: Εξετάζεται έκπτωση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για Έλληνες τουρίστες

Ελπίζουμε πως από 1η Οκτωβρίου θα επιδοτούμε και την αμόλυβδη βενζίνη και το ντίζελ, ώστε η διαφορά στις τιμές με την Αττική να μην ξεπερνά τα 10 λεπτά του ευρώ, είπε ο αναπληρωτής υπουργός Νησιωτικής Πολιτικής Νεκτάριος Σαντορινιός μιλώντας στο στούντιο που λειτουργεί στο περίπτερο του 93,4 Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης και στους Ευγενία Χατζηγεωργίου και Θεόφιλο Σιχλετίδη. Εξετάζεται παράλληλα η έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για Έλληνες παραθεριστές και «πολύ σύντομα θα είμαστε σε φάση να ανακοινώσουμε πράγματα».

«Το μεταφορικό ισοδύναμο είναι η εξίσωση του κόστους που επιβαρύνεται ο νησιώτης λόγω της ακτοπλοϊκής μεταφοράς, που είναι ακριβή γιατί είναι ακριβά τα πετρέλαια, γιατί πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο προσωπικό στο πλοίο, κτλ. Λέμε ότι ο νησιώτης θα πρέπει να πληρώνει τα ίδια για να μεταφερθεί στην ίδια απόσταση σε χερσαία χιλιόμετρα, το ίδιο κόστος μεταφοράς προϊόντων», είπε ο κ. Σαντορινιός.

Μάλιστα, τόνισε ότι «σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και την ΓΓ Καταναλωτή ελπίζουμε πως από 1η Οκτωβρίου θα επιδοτούμε και την αμόλυβδη βενζίνη και το ντίζελ, σε τέτοιο βαθμό που δεν θα επιτρέπει στα πρατήρια των νησιών να έχουν μεγαλύτερη διαφορά από της Αττικής από τα 10 λεπτά του ευρώ».

Επιδίωξη της κυβέρνησης είναι, όπως σημείωσε, «το μεταφορικό ισοδύναμο να γίνει θεσμός, θέλουμε και να αντιμετωπίσει πολλά ζητήματα που έχουν να κάνουν με την επίσκεψη και των Ελλήνων στα νησιά, να την πριμοδοτήσουμε ειδικά στα μικρά νησιά που δεν είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένα». Σε σχόλιο του δημοσιογράφου ότι θα «μπορεί κάποιος Έλληνας παραθεριστής να πάει π.χ. στον Άη Στράτη με μία έκπτωση στο εισιτήριο;», ο κ. Σαντορινιός είπε «θα είναι κάπως έτσι, αλλά επειδή είμαστε σε φάση επεξεργασίας και πρέπει να δούμε τους προϋπολογισμούς, δεν μπορώ να πω κάτι, αυτή την στιγμή. Πολύ σύντομα θα είμαστε σε φάση να ανακοινώσουμε πράγματα».

Όσον αφορά την λιμενική πολιτική, όπως είπε ο κ. Σαντορινιός το υπουργείο «ήδη βρίσκεται σε διαδικασία αναθεώρησης, του πώς οργανώνονται τα λιμάνια, όχι μόνο τα μεγάλα όπως ο Πειραιάς, η Θεσσαλονίκη, η Αλεξανδρούπολη, η Καβάλα κτλ., αλλά το πώς οργανώνονται και τα λιμάνια στα νησιά μας, για να είναι πιο παραγωγικοί και αποδοτικοί οι φορείς διαχείρισής τους. Σήμερα έχουμε κατακερματισμό των φορέων, που δεν μπορούν να υλοποιήσουν ακόμη και μικρά έργα, που δίνουμε την δυνατότητα να χρηματοδοτηθούν. Έχουμε ήδη ένα μεγάλο πρόγραμμα χρηματοδότησης τέτοιων μικρών έργων, που φτάνει ως τα 15 εκατ. ευρώ και προσπαθούμε να το αυξήσουμε, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα μικρά προβλήματα στα λιμάνια. Αλλά, χωρίς τεχνική υπηρεσία πώς θα υλοποιήσεις ένα τέτοιο έργο;», αναρωτήθηκε.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...