Ανασφάλιστος φέρεται να παραμένει ο ΟΑΣΘ εδώ και ένα χρόνο, διότι, σύμφωνα με πληροφορίες, η παρούσα, «διορισμένη» από την κυβέρνηση, διοίκηση του Οργανισμού, είτε λόγω αμέλειας είτε λόγω αδιαφορίας, δεν ανανέωσε τα ασφαλιστικά συμβόλαια που καλύπτουν τις βασικές εγκαταστάσεις του ΟΑΣΘ από πυρκαγιά και άλλες καταστροφές.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ανασφάλιστες είναι σχεδόν όλες οι εγκαταστάσεις και λειτουργίες του ΟΑΣΘ όπως τα αμαξοστάσια και οι δεξαμενές καυσίμων, τα κεντρικά κτίρια του Οργανισμού και ο εξοπλισμός τους όπως ακόμα και οι χρηματαποστολές.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ όσο βρίσκονται σε κίνηση καλύπτονται ασφαλιστικά από διάφορες ζημιές που τυχόν θα προκληθούν κατά τα δρομολόγια. Από τη στιγμή που βρεθούν στα αμαξοστάσια και τεθούν παρκαρισμένα σε αργία, δεν υπάρχει καμία ασφαλιστική κάλυψη. «Αν προκληθεί πυρκαγιά στα αμαξοστάσια τα λεωφορεία δεν είναι ασφαλισμένα, όπως δεν είναι ασφαλισμένες και οι δεξαμενές καυσίμων και τροφοδοσίας των λεωφορείων» αναφέρει στέλεχος του ΟΑΣΘ, που θεωρεί πως η διοίκηση οφείλει άμεσα να προχωρήσει στην ασφαλιστική κάλυψη του Οργανισμού…
Ανασφάλιστα και λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Ωστόσο άλλες, πρόσφατες καταγγελίες αναφέρουν πως ακόμα και μέρος του στόλου του ΟΑΣΘ είναι ανασφάλιστο και γι αυτό το λόγο παραμένει ακίνητο στα αμαξοστάσια ενώ κανονικά θα έπρεπε να κινείται στους δρόμους της πόλης. Τη σχετική καταγγελία είχε κάνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Α Θεσσαλονίκης και αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών, Χρήστος Γιαννούλης, που ανέφερε πως δεκάδες λεωφορεία παραμένουν παρκαρισμένα στα αμαξοστάσια διότι είναι ανασφάλιστα. «Έριξαν όλο το βάρος στην εκμίσθωση λεωφορείων αλλά και στα «σαπάκια» της Λειψίας και έχουν αφήσει ανασφάλιστο τον Οργανισμό» τόνισε και σημείωσε πως η διοίκηση του ΟΑΣΘ ακολουθεί μία πολιτική που οδηγεί τον ΟΑΣΘ σε διάλυση και νέα χρεοκοπία.
Φ.Δ.