Παν. Κουκουλεκίδης : Ορθοτομούντες το λόγο της αλήθειας

Βρισκόμαστε στην εποχή της μονομερούς και αρνητικής παγκοσμιοποίησης της αβεβαιότητας ,της διακινδύνευσης ,σε μια εποχή απόιδεολογοποιημένη με συνεχόμενες κρίσεις, χρηματιστηριακές ,τρομοκρατικά κτυπήματα 2001, οικονομική κρίση, θρησκευτικός φονταμενταλισμός μετανάστευση και τελευταία μία παγκόσμια πανδημία

Ποιοι είναι λοιπόν οι παίκτες και πως λειτουργούν στην Ελλάδα

Άλλοι εγκαταλείποντας τις νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες τους ότι για την επίλυση των προβλημάτων τους γίνεται μέσω μόνο της αυτορυθμιζόμενης αγοράς καταφεύγουν στο μόνιμο αγκυροβόλιο του δημοσίου ,ΑΛΛΟΙ λένε τους άλλους ψεύτες ενώ είναι και οι ίδιοι ψεύτες.

Η κοινωνία υπό τον τρόμο του ανεξέλεγκτου εμπίπτει στην εικονοφαντασιακή τάξη χειραγωγούμενη μαζί με κατασταλτικές διαδικασίες και την κοινωνιολογία των συγκινήσεων πειθαρχία παρηγορητικός και οικείος λόγος ο Γιώργος, η Μαρία, ο Νίκος, ο Τάκης, ο παππούς, η γιαγιά, το νεογνό.

Ο Τσιόδρας και η επιστημονική του ομάδα ,ως πατέρας – επιστήμονας απαγορεύει αποτελεσματικά την επιθυμία την οποιαδήποτε επιθυμία επειδή δεν μπορεί να δώσει εξήγηση. προστασία και λόγω της μη αντίστοιχης εμπειρίας ,προοπτική, αλλά καταφεύγει στον αδιαφανή ορίζοντα της θρησκευτικής πίστης μάλιστα σε αυτόν τον ορίζοντα όπου αναγνωρίζεται σε αφιερωμένο υποκείμενο με λόγο που τον κατέχει και τον εκφέρει με στωικότητα, παραίνεση, και καρτερία στον σκοτεινό ορίζοντα της επιθυμίας στο πένθιμο ίχνος και στην αφιλόδοξη προσμονή εγείροντας ένα συμβάν (φάρμακο, ήλιος-θερμοκρασία ,πίστη) που δίνει νόημα μέσα στην έρημο της καραντίνας.

Ακόμη και στον απόγειο λόγο στην εποχή της δυστοπίας των εργαστηρίων της επιστήμης και στην μη ολοποιητικής αφήγησης και την αδυνατότητα αληθείας (λύσης) η μη μόνο παρηγορητικής θεραπείας ,έτσι λοιπόν ανοίγεται η τρύπα ακριβώς από την θρησκεία που πάντα θα βρίσκει τον τρόπο να επανεισάγεται θριαμβευτικά και πλήρης νοήματος .

Ο μόνος κίνδυνος, ο πατέρας, έχει τόσα ονόματα όσα και τα υπό στηρίγματα του, η δε λειτουργία του κατεξοχήν θρησκευτική συνδέει το συμβολικό με το φαντασιακό όταν ενούται όμως με το πραγματικό – πολιτικό (αν δηλαδή ενημέρωσε τα ΜΜΕ τα οποία και παραβρέθηκαν στην εκκλησία όπου και έψαλε μετά την ενημέρωση που παρείχε στην διαρκή ιερά σύνοδο)καταντά προσποιητή

Ορθοτομούντες το λόγο της αλήθειας : Σημαίνει ότι η αλήθεια που είναι σκληρή και αιχμηρή θα πρέπει να είναι δικαία και ολιστική για να βγαίνουν τα αναγκαία συμπεράσματα τα οποία θα μας βοηθούν να αναπροσαρμόζουμε τις πράξεις για την επίλυση των προβλημάτων , αναφέρω δε μερικά παραδείγματα:

Α) Γιατί δεν μας αναφέρουν πόσα τεστ γίνονται κάθε μέρα και πως γίνεται η επιλογή των ατόμων που ελέγχονται και σε πιο ποσοστό από αυτά είναι θετικά

Β)παίζει ρόλο η διεθνοποίηση μιας περιοχής στην αύξηση των κρουσμάτων άρα η σύγκριση πρέπει να γίνεται με περιοχές όμοιας διεθνοποίησης πχ Ελλάδα με νότιο Ιταλία και νότια Γαλλία Κύπρο κλπ

Γ)πόσοι υγειονομική έχουν προσβληθεί από τον ιό και ποια η αναλογία αυτών με τα συνολικά κρούσματα δεν μπορεί να αναφέρονται αντίστοιχα νούμερα μόνο για Ιταλία και Ισπανία

Δ)προς τι η αναφορά στην ηλικιακή σύνθεση των αποδημησάντων αλλά και η αναφορά σε υποκείμενα νοσήματα σε ποσοστό αυτών υπάρχει ζωή ανώτερη και κατώτερη, παθολογική και κανονική, φονεύσιμη και άθυτος, ιερή και καταραμένη μήπως βρισκόμαστε σε πρώιμα σταδία βιοεξουσίας και κατασκευής ευπαθών εαυτών

Ε)γιατί σε αυτούς που έχασαν την μάχη δεν αναφερόμαστε ονομαστικά ο κυρ Γιώργος ο κυρ Νίκος η κυρά Μαρία ο Κλάους

Για την τιμή του ονόματος η οποία και θα είναι και η τελευταία τους τιμή ποιος όμως θα νοιαστεί στον δυτικό πολιτισμό μας σε αυτή τη συγκυρία για τους χαμένους. Μόνο για τους νικητές και σε αυτούς που μας προστατεύουν (ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΎΣ) πάλι καθαρά από συμφέρον

Εν κατακλείδι η διαχείριση της κρίσις κατ γενική ομολογία ήταν παρά πολύ καλή από όλους τους θεσμικούς φορείς παρά τις παρεκτροπές και κυρίως της επιστημονικής ομάδας (Τσιοδρασ)και του υγειονομικού προσωπικού βάζοντας πρώτα την ζωή έναντι της οικονομίας

Το δεύτερο όμως στάδιο θα είναι πολύ πιο δύσκολο διότι θα εμπλακούν περισσότεροι και ισχυρότεροι παίκτες και εκεί θα φάνουν οι πολιτικές επιλογές

Στην οικονομία κατάθεση αγωγών για διαφυγόντα κέρδη πίεση για επαναλειτουργία της οικονομίας

Στο νομικοθεσμικό τα όρια ελευθερίας, έλεγχου –καταστολής προσωπικά δεδομένα , τα όρια της κατάστασης εξαίρεσης, βιοεξουσία, τα όρια παρέμβασης στην οικονομία

Στο κοινωνικό το νέο κοινωνικό κράτους, τις ανθρώπινες σχέσεις, τις σχέσεις δημόσιου-ιδιωτικού τις παραγωγικές σχέσεις αναπροσαρμογή στην διαδικασία συσσώρευσης (αυτάρκεια σε προϊόντα ασφάλειας ) και πως θα λειτουργήσει η παγκοσμιοποίηση, η ΕΕ και τέλος η δημιουργία νέων συλλογικών υποκειμένων

Μέχρι τότε μένουμε σπίτι

ΥΣ : Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η διεύθυνση του καραβιού Ελλάδα, αλλά η κατεύθυνση…

  • Ο Παντελής Κουκουλεκίδης είναι μηχανολόγος μηχανικός- Διετέλεσε Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας.