Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας θα διαμαρτυρηθούν την Τετάρτη (5 Οκτωβρίου) στις 2.00 το μεσημέρι οι καθηγητές της Θεσσαλονίκης για το κλείσιμο των ολιγομελών τμημάτων στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ). Στην κινητοποίηση που γίνεται στο πλαίσιο της στάσης εργασίας που προκήρυξε η ΟΛΜΕ καλούν οι πέντε ΕΛΜΕ (Α, Β, Γ, Δ, Ε) Θεσσαλονίκης.
«Το κλείσιμο τμημάτων στα ΕΠΑΛ αποτελεί τη συνέχεια μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών παρεμβάσεων που το υπουργείο έχει κάνει όλο το προηγούμενο διάστημα στη λειτουργία του δημόσιου σχολείου με σκοπό να εξοικονομήσει εκπαιδευτικό δυναμικό. Με αυτή του την τακτική επιδιώκει να καλύψει τα διδακτικά κενά που δημιουργεί η πολιτική της ανυπαρξίας διορισμών όλα τα τελευταία χρόνια, καθώς και της μείωσης του απαραίτητου αριθμού πιστώσεων που αναλογούν στην πρόσληψη αναπληρωτών. Ακόμη σχεδιάζει να στείλει τους συναδέλφους μας να εργαστούν στη μη τυπική εκπαίδευση!», αναφέρουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης, καλώντας, παράλληλα, τους καθηγητές να συμμετάσχουν στη συνάντηση συντονισμού που οργανώνουν οι ΕΛΜΕ, οι σύλλογοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι σύλλογοι γονέων την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου, στις 7.00μμ, στην ΕΔΟΘ για να οργανώσουν τη συνέχιση των κινητοποιήσεων.
Στις διεκδικήσεις των ΕΛΜΕ περιλαμβάνονται τα εξής:
-Να αποσυρθεί η απόφαση που καταργεί τα ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ. Τα τμήματα λειτουργήσανε πέρσι, να λειτουργήσουν και φέτος
-Να μπει τέλος στις αντιεκπαιδευτικές παρεμβάσεις του Υπ. Παιδείας
-Όχι στις μετακινήσεις εκπαιδευτικών από νομό σε νομό
-Όχι στην αφαίρεση υποστήριξης ερευνητικών εργασιών από ΠΕ19-20
-Ουσιαστική λειτουργία των εργαστηρίων των σχολείων, να επανέλθει το ωράριο στους υπεύθυνους καθηγητές
-Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα
-Κάλυψη όλων των κενών τώρα στα σχολεία και στην ειδική αγωγή με αναπληρωτές
-Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα
-Να ξεκινήσει τώρα η ενισχυτική και η πρόσθετη διδασκαλία για όλα τα σχολεία με προσλήψεις αναπληρωτών
-Ουσιαστική λειτουργία των επιπέδων στα Αγγλικά για όλα τα παιδιά. Να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία για τις ξένες γλώσσες
-Ουσιαστική ένταξη των προσφυγόπουλων στην εκπαίδευση
-20 μαθητές στα τμήματα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια
-Εφαρμογή της εγκυκλίου για μείωση των μαθητών στα τμήματα όπου υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες