Περίπου 200 κλήσεις την ημέρα στη γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης της ΠΚΜ

Περίπου διακόσιες τηλεφωνικές κλήσεις την ημέρα δέχεται το Τηλεφωνικό Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης και Συμβουλευτικής που έχει θέσει σε λειτουργία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για την αντιμετώπιση της κατάστασης που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορονοϊού, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας Χρήστος Μήττας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οποιοσδήποτε μπορεί να καλεί τον αριθμό 2313 004800, από τις 7 το πρωί ως τις 11 το βράδυ, από Δευτέρα ως Παρασκευή, και να συζητά για τους φόβους και τις ανησυχίες του, παίρνοντας απαντήσεις από ειδικά εκπαιδευμένο επιστημονικό προσωπικό, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.

Το Τηλεφωνικό Κέντρο αφορά σε όλους τους πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας και θα λειτουργεί τουλάχιστον για τους επόμενους τέσσερις μήνες. Παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα που άπτονται της ψυχικής υγείας, όπως καταθλιπτικό συναίσθημα, άγχος, δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις. Παράλληλα, οι εξειδικευμένοι επιστήμονες κατευθύνουν τους πολίτες, όποτε χρειαστεί και ανάλογα με κάθε περίπτωση, στις επίσημες δομές των Δήμων και τους επίσημους κρατικούς φορείς.

Σε ό,τι αφορά την υπηρεσία τηλεϊατρικής, που τέθηκε την περασμένη εβδομάδα σε λειτουργία, ο κ. Μήττας επισήμανε ότι αρκετός κόσμος τη χρησιμοποιεί ήδη. «Είμαστε σε καλό δρόμο, βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τους γιατρούς, ενώ υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη υπηρεσία η οποία παρέχεται δωρεάν», εξήγησε ο κ. Μήττας.

Η υπηρεσία που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας και σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, αφορά τους πολίτες, οι οποίοι, λόγω του κορονοϊού, παραμένουν στα σπίτια τους και αντιμετωπίζουν ιατρικά ζητήματα. Συγκεκριμένα, όσοι επιθυμούν να έχουν έναν πρώτο εξ αποστάσεως έλεγχο από γιατρούς τεσσάρων ειδικοτήτων για πιθανά συμπτώματα κορονοϊού, προβληματισμούς ή απορίες, μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση https://drbutton.gr/kentriki-makedonia από ηλεκτρονικό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο ή τάμπλετ. Εκεί εγγράφονται δωρεάν ως ασθενείς, επιλέγουν κάποιον από τους διαθέσιμους γιατρούς και προχωρούν σε επικοινωνία μαζί του. Την πλατφόρμα διαθέτει δωρεάν η εταιρεία Dr. Button και η υπηρεσία που παρέχεται καλύπτει τέσσερις ιατρικές ειδικότητες με γενικούς ιατρούς, παθολόγους, παιδιάτρους και πνευμονολόγους.

ΑΠΕ/ΜΠΕ

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...