Philoxenia – Hotelia: Η καρδιά της τουριστικής Ελλάδας χτυπά για ένα τριήμερο στη ΔΕΘ

«Η καρδιά της τουριστικής Ελλάδας θα χτυπά για ένα τριήμερο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης» είπε ο πρόεδρος της ΔΕΘ – Helexpo Τάσος Τζήκας παρουσιάζοντας τη φετινή διοργάνωση των εκθέσεων Philoxenia και Hotelia.

Οπως αναφέρθηκε στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση των δύο εκθέσεων στην 32η Philoxenia συμμετέχουν 403 εκθέτες (έναντι 351 πέρυσι) από 16 χώρες, ενώ θα φιλοξενηθούν 217 hosted buyers από 34 χώρες. Στην έκθεση Hotelia συμμετέχουν 218 εκθέτες (έναντι 157 πέρυσι),από 24 χώρες (άμεσα και έμμεσα), ενώ οι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες ανέρχονται σε 166, εκ των οποίων οι 66 προέρχονται από 10 διαφορετικές χώρες και την Ελλάδα και οι 100 από ομαδικές αποστολές.Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως τις 20 Νοεμβρίου, θα εγκαινιαστούν την ερχόμενη Παρασκευή στις 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» από την υπουργό Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.

«Η 32η Philoxenia θα είναι η καλύτερη της τελευταίας πενταετίας» τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας, επισημαίνοντας ότι «ο στόχος της ανάδειξης της διοργάνωσης σε μια πραγματικά διεθνή έκθεση είναι πολύ κοντά.» Ο ίδιος αναφέρθηκε στα αυξημένα μεγέθη των Philoxenia και Hotelia τόσο σε αριθμό εκθετών και προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών όσο και σε εκθεσιακό χώρο, αφού για κάθε έκθεση έχουν προστεθεί δύο περίπτερα, ενώ υπογράμμισε και το νέο τουριστικό εγχείρημα της εταιρείας στην Αθήνα, το Greek Travel Show.

Η υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, τόνισε πως με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη, η Βόρεια Ελλάδα αποτελεί ένα ιστορικό σταυροδρόμι πολιτισμού, ιστορίας, θρησκευτικότητας και τέχνης, ένα μονοπάτι που διαθέτει εξαιρετικούς τουριστικούς προορισμούς για όλες τις εποχές. Ανέφερε δε πως πρέπει να επενδύσουμε σε αυτές τις ποιότητες και εκτίμησε ότι η φετινή Philoxenia αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για να προχωρήσουμε στη αποκρυστάλλωση αυτής της νέας νοοτροπίας, που θα μας επιτρέψει να κατακτήσουμε και να παγιώσουμε μια πρωταγωνιστική θέση στον χώρο του διεθνούς τουρισμού.
Την παρουσία όλης της τουριστικής Ελλάδας – και με τις 13 Περιφέρειες – στη Philoxenia υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα 4.230 επιχειρηματικά ραντεβού που έχουν κλειστεί για την εν λόγω διοργάνωση, αλλά και στα 880 που έχουν προγραμματιστεί για τη Hotelia. Παράλληλα, τόνισε πως μέχρι στιγμής το 2016 το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης έχει λειτουργήσει 275 ημέρες.

Τη συμβολή του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης στις τουριστικές προσπάθειες του εθνικού εκθεσιακού φορέα επισήμανε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου.

«Ένα φωτεινό μονοπάτι έχει ανοίξει στη ΔΕΘ-Helexpo και είμαστε χαρούμενοι που βαδίζουμε σε αυτό μαζί, όχι μόνο εμείς αλλά και οι υπόλοιποι φορείς» σημείωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Σπύρος Πέγκας.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων του εκθεσιακού «διδύμου» ξεχωρίζουν:

-Το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού “{Re}Branding Destinations: Image making” στις 18 Νοεμβρίου (στην αίθουσα Α. Ριάδης), που εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και αρμόδιοι παράγοντες, θα απαντήσουν σε σημαντικά ερωτήματα που αφορούν στην αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας. Με τη λήξη του συνεδρίου το απόγευμα της Παρασκευής, τη σκυτάλη θα πάρει ένα workshop με θέμα Destination Thessaloniki 2020, όπου ομάδες εργασίας θα αποφανθούν για το πώς οραματίζονται τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης του 2020 (city branding). Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).

-Τα D POINT Spaces της Hotelia, που περιλαμβάνουν το Green zero hotel (σχεδιασμός των Makridis Associates Architects), το πρώτο, modular hotel, που αντικατοπτρίζει όλες τις σύγχρονες πρακτικές που οδηγούν σε έναν πιο οικολογικό τρόπο ζωής, το “Future Boutique” (από το γραφείο MINAS KOSMIDIS – Architecture in Concept) για χώρους φιλοξενίας υψηλής luxury αισθητικής και boutique ξενοδοχεία και το “Rent A Design Room” (σχεδιασμός Nomen Architects), το οποίο καταρρίπτει τον μύθο, που θέλει την ανακαίνιση ενοικιαζόμενων δωματίων να στερείται αισθητικής και design.

-Το σεμινάριο “Grow Greek Tourism Online”, που αποτελεί μια πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.

-Το “THE ART OF DRINKING” Coffee & Spirit της Hotelia, που αποτελεί μια πρωτότυπη και καινοτόμα ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, cocktails και ποτών.

-Η ημερίδα με θέμα «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε».

-Τα Hotelia Conferences με θέματα όπως οικοτουρισμός και εφαρμογές οικολογικής δόμησης, concierge – holding the golden key to successful services in the hotel industry, κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια & κλειδιά κα.

-Η πρωτοβουλία «Study In Thessaloniki» στο περίπτερο 13.

Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.

Για τις δύο εκθέσεις θα υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ από την Πύλη Εμπορίου.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...