Πληθαίνουν τα πεντάστερα και Luxury ξενοδοχείων στην Ελλάδα

“Άνθιση” των πεντάστερων και Luxury ξενοδοχείων στην Ελλάδα αποτυπώνει έρευνα της Horwath HTL, συμβουλευτικής εταιρείας παγκοσμίως με εξειδίκευση στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο. Tίτλος της έρευνας : “ European Hotel &Chains Report 2019” και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο των εργασιών του International Hotel Investment Forum 2019 που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 4 -6 Μαρτίου 2019, στο Βερολίνο.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το 2018 οι διεθνείς αλυσίδες ή brands αύξησαν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά κατά 15% σε επίπεδο δυναμικότητας δωματίων και κατά 12.1% σε επίπεδο δυναμικότητας κρεβατιών αποτυπώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις ανοδικές τάσεις της ζήτησης του ελληνικού τουρισμού των τελευταίων ετών, καθώς και την ελκυστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Επιπλέον, κατά το 2018 ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 150 luxury ξενοδοχεία φτάνοντας έτσι τα 550 ξενοδοχεία 5 αστέρων και τα 1.581 ξενοδοχεία 4 αστέρων, μέγεθος που αντιστοιχεί στο 21.6% του συνολικού αριθμού ξενοδοχείων της χώρας. Την ίδια στιγμή, στην Ελλάδα, η οποία συμπεριλήφθηκε στην έρευνα για πρώτη φορά, τα Hotel Groups, Family Groups και Brands κατέχουν το 8% της συνολικής αγοράς και το 12% της δυναμικότητας δωματίων.
Έχοντας ως βασικό στόχο να διερευνηθεί σε βάθος η διείσδυση των Hotel Groups, Family Groups και Brands έναντι των ανεξάρτητων ξενοδοχείων στην ευρωπαϊκή αγορά, η Horwath HTL προχώρησε στην ανάλυση 22 ευρωπαϊκών αγορών με συνολική δυναμικότητα 150.000 ξενοδοχείων με περισσότερα από 6 εκατομμύρια δωμάτια. Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων η αγορά των διεθνών ξενοδοχειακών αλυσίδων κατέχει πλέον το 13% της συνολικής αγοράς και το 38% της δυναμικότητας δωματίων, ενώ κάθε ξενοδοχείο που ανήκει σε αλυσίδα ή όμιλο διαθέτει κατά μέσο όρο 131 δωμάτια σε σύγκριση με τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία που διαθέτουν κατά μέσο όρο 61 δωμάτια.

Ο κ. Ξενοφώντας Πετρόπουλος, Country Director του Ελληνικού γραφείου της Horwath HTL δήλωσε για την έρευνα: “Το εύρος και η ανάλυση που διαθέτει η φετινή έρευνα την καθιστά ένα πολύτιμο εργαλείο τόσο για τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων όσο και για τους επενδυτές. Αποτυπώνει με ακρίβεια την θέση των ξενοδοχειακών ομίλων στην ευρωπαϊκή αγορά και χαρτογραφεί πλήρως την ανάπτυξη των εγχώριων επιχειρήσεων. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός πως φέτος στην έρευνα, συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά και η Ελλάδα, χάρη στη συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και τα στοιχεία που μας διέθεσε.»

(ΑΠΕ)

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...