«Τα κλειστά σχολεία επιτείνουν τις κοινωνικές ανισότητες» δήλωσε ο Κ. Μητσοτάκης, σε μια έμμεση ομολογία αποτυχίας του υπουργείου Παιδείας να απαντήσει στα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης.
Ειδικότερα, μιλώντας στη Βουλή, ο πρωθυπουργός μίλησε για μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή αντάξιους υπολογιστές για να μπορέσουν να συμμετέχουν στην τηλε-διδασκαλία.
«Τα κλειστά σχολεία επιτείνουν τις κοινωνικές ανισότητες» είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και πρόσθεσε: «Τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή που οι υπολογιστές τους δουλεύουν πολύ αργά. Τα παιδιά που μπορεί να έχουν προβλήματα ή εντάσεις στο σπίτι και τα οποία δεν έχουν δυνατότητα ή την υποστήριξη να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση. Τα παιδιά που πηγαίνουν σε κάποια δημόσια σχολεία, τα οποία ενδεχομένως να μην έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό είναι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τα παιδιά που πηγαίνουν στα δημόσια σχολεία».
Η παραδοχή αυτή επιβεβαιώνει τις καταγγελίες της αντιπολίτευσης, αλλά και την κριτική της εκπαιδευτικής κοινότητας για τον τρόπο που «έτρεξε» η τηλεκπαίδευση, με το υπουργείο Παιδείας να παίρνει πίσω και το πρόγραμμα παροχής του ηλεκτρονικού εξοπλισμού στα παιδιά που το είχαν ανάγκη. Η ίδια η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, είχε παραδεχτεί στην ΕΡΤ τον αποκλεισμό του 20% των μαθητών, με την Νίκη Κεραμέως να επιμένει πως πως το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης λειτουργεί εξαιρετικά.