Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά εξήντα ατόμων για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης που εδρεύει στο Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνει το ΑΣΕΠ.
Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
1. Χρόνος ανεργίας (από 4 έως 12 μήνες)
2. Αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας
3. Αριθμός τέκνων τρίτεκνης οικογένειας
4. Αριθμός ανηλίκων τέκνων (έως 2 τέκνα)
5. Μονογονεϊκές οικογένειες.
6. Εμπειρία (συνολικός χρόνος απασχόλησης έως 72 μήνες)
6.α. Αποκτηθείσα σε φορείς της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 6.β. Αποκτηθείσα στον ιδιωτικό τομέα.
7. Αναπηρία υποψηφίου με ποσοστό τουλάχιστον 50%
8. Αναπηρία γονέα, τέκνου, αδελφού ή συζύγου.
Υποβολή αιτήσεων συμμέτοχης
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό έντυπο ασεπ ΣΟΧ.8 και να την υποβάλλουν μόνο ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στην ακόλουθη διεύθυνση: Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, Μοναστηριού 326, Τ.Κ. 54121 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, υπ’ όψιν κας Σταματίας ΠΑΤΟΥΧΟΥ (τηλ. επικοινωνίας: 2310 388220).
Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας στις εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Δείτε την προκήρυξη εδώ.