Προβολή της Μακεδονίας και του Ολύμπου ως τουριστικό brand στους Εβραίους της Αμερικής

Η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή μπορούν να μπουν δυναμικά στα συνδυαστικά τουριστικά πακέτα των Εβραίων της Αμερικής που ταξιδεύουν προς Τελ Αβίβ, σύμφωνα με τον τομεάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας(ΠΚΜ) Αλέξανδρο Θάνο, κρίνοντας από το ενδιαφέρον που υπήρξε στην έκθεση τουρισμού της Νέας Υόρκης “New York Times Travel Show 2020” που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.

Όπως είπε ο κ.Θάνος μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM”, “η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον ΕΟΤ προωθεί τη στρατηγική συνεργασία με τον αντίστοιχο οργανισμό του Ισραήλ, ώστε οι Εβραίοι της Αμερικής που επιθυμούν να ταξιδέψουν στο Ισραήλ και θέλουν να το συνδυάσουν με μια ακόμη χώρα (ή και περισσότερες) στην ανατολική Μεσόγειο, να έρθουν στην Ελλάδα και ειδικά στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας”, είπε ο κ.Θάνος.

“Ως Περιφέρεια αλλά και ως δήμος και ως χώρα έχουμε κάνει άλματα στον τουρισμό. Από τα αποτελέσματα της Τράπεζας της Ελλάδας φαίνεται ότι η ΠΚΜ και για το 2019 θα είναι η πρώτη σε επίπεδο αύξησης εσόδων”, σημείωσε ο κ.Θάνος. “Αυτό που είναι όμως σημαντικό και αυτό που εμείς επιθυμούμε είναι η ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη στην περιφέρεια”, τόνισε.

Προμετωπίδα στη προβολή το brand Όλυμπος

“Θα επιμείνουμε στον Όλυμπο για την ερχόμενη περίοδο ως τουριστικό brand. Είναι ένα έτοιμο brand και πρέπει να το προβάλουμε ακόμη περισσότερο. Όχι μόνο εμείς αλλά και οι επαγγελματίες του τουρισμού. Χρειάζεται ιδιωτική πρωτοβουλία επίσης, για τη δημιουργία τουριστικών πακέτων σε συνδυασμό με το πρότζεκτ “60 minutes”, δηλαδή προορισμοί που βρίσκονται σε απόσταση 60 λεπτών από τη Θεσσαλονίκη”, είπε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Όπως υπογράμμισε, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προγραμματίζει τη διοργάνωση “Τριήμερου Φεστιβάλ Ολύμπου” για να προβάλει όχι μόνο το μύθο του Ολύμπου αλλά όσα μπορεί να κάνει κανείς σήμερα στον Όλυμπο. “Χρειάζεται να αξιοποιήσουμε τον Όλυμπο και σε επίπεδο πλέον εθνικής προσπάθειας και υπάρχει και κεντρικά αυτή η βούληση. Εμείς θέλουμε να γίνει σημείο αναφοράς, να είναι αυτή η πρώτη εικόνα που έρχεται στο μυαλό όσων σκέφτονται την περιοχή μας”, πρόσθεσε.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...