Ψηφοθηρική χαρακτηρίζει την απόφαση του ΟΑΣΘ για δωρεάν μετακίνηση ανέργων ο Θ. Καράογλου

Τον όρο να μην επιβαρυνθούν οι υπόλοιποι Θεσσαλονικείς το κόστος της δωρεάν μετακίνησης των ανέργων με τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης, που αποφάσισε η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ υπό τον Στέλιο Παππά, έθεσε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της ΝΔ, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης Θόδωρος Καράογλου, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM”.

“Αν είναι να πληρώσουν το τίμημα οι υπόλοιποι Θεσσαλονικείς και αυξηθεί π.χ. το εισιτήριο στο 1,5 ευρώ γιατί πρέπει να καλύψουμε και άλλες ειδικές ομάδες, υπάρχει ένα ζήτημα” είπε ο κ. Καράογλου και εξήγησε: “Μακάρι να ζούσαμε σε μία χώρα που θα είχε λύσει όλα της τα οικονομικά προβλήματα και μπορούσε να δίνει πολύ σημαντικές παροχές σε όλες τις ειδικές κατηγορίες, ανέργεων, ΑμΕΑ, που έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη. Είμαστε όμως σε μια χώρα που έχει πολύ μεγάλα προβλήματα. Αν λοιπόν η μετακίνηση των ανέργων έχει κοστολογηθεί και είναι ένα νούμερο που είναι λογικό και δεν θα επιβαρύνει σε τελική ανάλυση όλους τους άλλους ανθρώπους που εργάζονται και παίρνουν χαμηλούς μισθούς και προσπαθούν μετά βίας να επιβιώσουν, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ποιος δεν θέλει άνθρωποι που είναι σε δύσκολη οικονομική θέση να μην εξυπηρετούνται;”

Ο κ. Καράογλου κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι εφαρμόζει “κοινωνικές-ψηφοθηρικές πολιτικές” αναφερόμενος στην απόφαση για τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων και υπογράμμισε πως δεν είναι “κατά της παροχής κοινωνικής πολιτικής σε όσους την έχουν πραγματικά ανάγκη αλλά όλα αυτά πρέπει να κοστολογούνται και από το κοστολόγιο να προκύπτει η δυνατότητα βιώσιμης αντιμετώπισης του προβλήματος”

Ο αν. τομεάρχης Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της ΝΔ επιτέθηκε στην κυβέρνηση λέγοντας ότι “βλέποντας πως χάνει παταγωδώς στα πραγματικά μέτωπα -τα μέτωπα της οικονομίας, της ανεργίας, δηλαδή τα προβλήματα της καθημερινότητας που αντιμετωπίζει ο Έλληνας πολίτης- προσπαθεί να αναδείξει κάποια άλλα ζητήματα ιδεολογικής ταυτότητας και ιδεολογικής διαφοροποίησης με τη Νέα Δημοκρατία” και να “εγκλωβίσει” ένα κοινό της “που ανήκει παραδοσιακά στο ΚΚΕ και το οποίο μπροστά στο όνειρό του να δει για πρώτη φορά την Αριστερά κυβέρνηση πήγε προς τον ΣΥΡΙΖΑ”.

Ερωτηθείς εάν ο ίδιος ήταν ικανοποιημένος από τον τρόπο λειτουργίας του ΟΑΣΘ, είπε πως θα ήταν ο τελευταίος που θα έλεγε πως “ό,τι λειτουργούσε και όπως λειτουργούσε ο ΟΑΣΘ ήταν τέλειο και δεν υπήρχαν ανάγκες παρέμβασης” και σημείωσε πως αυτό το είχε διαπιστώσει και η απερχόμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ με πρόταση την οποία είχε καταθέσει και “προέβλεπε κατά περίπου 50% τη μείωση του κόστους του κράτους απέναντι στον ΟΑΣΘ”.

Εκτίμησε δε πως θα μπορούσε να “υπάρχει ως deadline η 3η Δεκεμβρίου του 2019 (σ.σ. έως τότε θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκαθάρισης) για τον ΟΣΑΘ που υπήρχε και λειτουργούσε και απλά θα μπορούσε να ελέγξει η κυβέρνηση πολύ συστηματικότερα τη λειτουργία του”.