Τη… δόξα της εταιρείας Lidl, που αναγκάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση με εξηγήσεις για την αφαίρεση των σταυρών από τις εκκλησίες της Σαντορίνης σε φωτογραφίες για την προώθηση των πωλήσεων προϊόντων της, φαίνεται ότι ζήλεψαν δύο ακόμη εταιρίες.
Η Lidl, μετά το σάλο που δημιουργήθηκε αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη, αναφέροντας σε ανακοίνωση: «Η πρόθεσή μας δεν ήταν να σοκάρουμε, αποφεύγουμε τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων στις συσκευασίες μας για να διατηρούμε ουδέτερη στάση απέναντι σε όλες τις θρησκείες και αν αυτό έγινε αντιληπτό διαφορετικά, τότε ζητάμε συγγνώμη σε όσους σοκαρίστηκαν».
Ωστόσο, μετά από την παραπάνω «απίθανη» δικαιολογία – αφού πρόκειται για αλλοίωση του αρχιτεκτονικού και συμβολικού χαρακτήρα των εκκλησιών και όχι για κάποιου είδους θρησκευτική «διάκριση» που πρέπει να «καταπολεμηθεί» – η Lidl ζήτησε συγγνώμη: «Σαφώς και πρόκειται για ένα λάθος. Λυπούμαστε γι’ αυτό. Αντιλαμβανόμαστε όμως τον θυμό σας και ζητούμε συγγνώμη».
Σειρά σε αυτήν την εμπορική τακτική έχουν οι εταιρείες ΜΕΒΓΑΛ και NESTLE, που εξαφάνισαν τους σταυρούς των εκκλησιών από τις φωτογραφίες στις συσκευασίες του γιαουρτιού. Ανακοινώσεις θα χρειαστεί ενδεχομένως να βγάλουν και οι δύο εταιρίες. To ερώτημα όμως είναι: γιατί χρησιμοποιούν εκκλησίες, αφού δεν θέλουν τους σταυρούς;
Πηγή: tvxs.gr