Συμβουλές προς τους πολίτες δίνει με ανακοίνωσή της η ΕΥΑΘ ώστε να περιοριστούν τα προβλήματα στους καταναλωτές λόγω της κακοκαιρίας.
- Μάθετε πού βρίσκεται ο υδρομετρητής (ρολόι) του σπιτιού σας καθώς και τα σημεία όπου βρίσκονται ο κεντρικός και οι περιφερειακοί διακόπτες υδροδότησης.
- Eλέγξτε και βεβαιωθείτε ότι οι διακόπτες του δικτύου υδροδότησης ανοιγοκλείνουν και λειτουργούν ομαλά.
- Bεβαιωθείτε ότι τα υδρόμετρα που βρίσκονται σε φρεάτια – ντουλάπια και εκτεθειμένα, και αυτό κυρίως σε περιοχές πέριξ του αστικού ιστού π.χ Ωραιόκαστρο, Ρετζίκι – Πανόραμα, είναι μονωμένα.
- Bεβαιωθείτε ότι οι εξωτερικοί σωλήνες (π.χ. ηλιακού θερμοσίφωνα, βρύσες μπαλκονιών, λέβητες) είναι μονωμένοι, διαφορετικά φροντίστε να μονωθούν το συντομότερο δυνατόν από
εξειδικευμένους τεχνίτες. - Βεβαιωθείτε ότι οι υδρορροές στα μπαλκόνια και στις ταράτσες είναι καθαρές από φύλλα και σκουπίδια και λειτουργούν ομαλά.
- Δεν αφήνουμε ανοιχτές τις βρύσες για να μην παγώσουν γιατί έχουμε άσκοπη κατανάλωση νερού που θα στερηθούν οι συμπολίτες μας.
- Σε περίπτωση που παγώσουν τα υδρόμετρα δεν τα ζεσταίνουμε με φλόγιστρα και άλλα θερμαντικά μέσα γιατί το πιθανότερο είναι να τα κάψουμε και να δημιουργήσουμε μεγαλύτερα
προβλήματα, περιμένουμε να ξεπαγώσουν μόνα τους .
Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι οι βλάβες που αφορούν στην ΕΥΑΘ (η εταιρεία είναι υπεύθυνη για βλάβες μέχρι του σημείου σύνδεσης των κεντρικών αγωγών με τα ιδιωτικά δίκτυα των οικοδομών) δηλώνονται τηλεφωνικά στο 11124 και ηλεκτρονικά στο www.eyath.gr.