Σε 138 ανήλθαν συνολικά οι καταγγελίες πολιτών στον Συμπαραστάτη του δημότη του δήμου Θεσσαλονίκης για το 2017, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2016. Επίσης ο αριθμός των καταγγελιών ακολουθεί αυξητική πορεία, και η εικόνα που υπάρχει σε σχέση με φέτος είναι πως οι καταγγελίες είναι πολύ περισσότερες. Όπως σημείωσε ο κ. Αγγελόπουλος, ο αριθμός των καταγγελιών δεν είναι κατάλληλος για να εξαχθούν γενικότερα συμπεράσματα, ωστόσο αποτελεί μία ένδειξη.
Ενδεχομένως ο αριθμός των καταγγελιών που φτάνουν στον Συμπαραστάτη του δημότη να ήταν μεγαλύτερος, ωστόσο όπως επισήμανε ο κ. Αγγελόπουλος «η αλήθεια είναι ότι ο θεσμός δεν διαφημίστηκε ιδιαίτερα, θα μπορούσε περισσότερο να προβληθεί». Ο ίδιος μάλιστα επισημαίνει πως είχε κάνει κάποιες προτάσεις προκιεμένου να ενημερώνονται οι πολίτες για την ύπαρξη του θεσμού, όπως πχ με ενημερωτικό φυλλάδιο στις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του δήμου, αλλά αυτό δεν έγινε. Παράλληλα, ο κ. Αγγελόπουλος αναφέρθηκε στην μετακίνηση του γραφείου στη Μοναστηρίου που όπως σημείωσε δεν βοήθησε πολύ, ωστόσο πλέον που έχει επιστρέψει στο δημαρχείο, εκτιμάται ότι «θα διευκολυνθεί και η δουλειά μας και η πρόσβαση των δημοτών στο γραφείο».
Σύμφωνα με τον συμπαραστάτη του δημότη, «πρωταθλήτρια» των καταγγελιών των πολιτών ήταν η καθαριότητα. «Είχαμε πάρα πολλές καταγγελίες που αφορούν κάδους, είτε την τοποθέτησή τους, είτε μετακίνηση, καθαριότητα των κάδων ή ακατάλληλοι, κατεστραμμένοι κάδοι, ζητήματα αποκομιδής των απορριμμάτων, ότι δεν είναι τακτική ή τουλάχιστον τέτοια ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες που να αποφεύγονται φαινόμενα δυσοσμίας. Επίσης η κίνηση των απορριμματοφόρων σε ακατάλληλες ώρες, κάποια ζητήματα συμπεριφοράς υπαλλήλων των απορριμματοφόρων και θέματα καθαριότητας σε δρόμους».
Εκτός από το κομμάτι της καθαριότητας, υπήρξαν αρκετές καταγγελίες που αφορούν στον κοινόχρηστο χώρο και πιο συγκεκριμένα «η κατάληψη κοινόχρηστου χώρου από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος τα γνωστά τραπεζοκαθίσματα, ιδίως στον χώρο του κέντρου, όπου εμφανίζεται και πιο έντονα το φαινόμενο αυτό». Για το εν λόγω θέμα, ο Συμπαραστάτης του δημότη, τόνισε πως «το πρόβλημα είναι πολύ έντονο σε συγκεκριμένα σημεία του κέντρου, τα οποία ξέρουμε ποια είναι, είναι γνωστά και θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί στα σημεία αυτά το ζήτημα», αναφέροντας ενδεικτικά τα Λαδάδικα, την Αγ. Σοφίας και την Αριστοτέλους.
Παράλληλα, ο κ. Αγγελόπουλος αναφέρθηκε σε οικονομικά ζητήματα για τα οποία υπάρχουν καταγγελίες πολιτών, όπως ζητήματα χρεώσεων, παραγεγραμμένων οφειλών, υπερβολικών χρεώσεων, που η συμβολή του Συμπαραστάτη του δημότη είναι σημαντική για την επίλυσή τους.
πηγή: stokokkino.gr