«Τρία ελληνικά αεροδρόμια στα 50 της Ευρώπης με τις περισσότερες καθυστερήσεις»

Μία στις δύο πτήσεις που αναχωρεί από το αεροδρόμιο της Μυκόνου έχει καθυστέρηση, κατατάσσοντάς το ως το αεροδρόμιο με τις περισσότερες καθυστερήσεις πτήσεων στην Ευρώπη.

Αυτό διαπιστώνει η AirHelp, ο μεγαλύτερος οργανισμός στον κόσμο που ειδικεύεται στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να αποζημιωθούν για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις και σε περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης.

Συνέταξε τη λίστα με τα 50 αεροδρόμια της Ευρώπης όπου καταγράφηκαν οι περισσότερες καθυστερήσεις πτήσεων φέτος το καλοκαίρι (Ιούνιο και Ιούλιο) και στο top 10 της, πέρα από τη Μύκονο, υπάρχουν άλλα δύο ελληνικά αεροδρόμια, αυτά της Σαντορίνης και της Αθήνας.

Σύμφωνα με την AirHelp, σχεδόν τέσσερις με πέντε στις δέκα πτήσεις που αναχωρούν από τα τρία αυτά ελληνικά αεροδρόμια έχουν καθυστέρηση. Εκτός από την Ελλάδα, στη δεκάδα με τις περισσότερες καθυστερήσεις βρίσκονται και τρία αεροδρόμια της Πορτογαλίας: της Νήσου Πόντα Ντελγάδα, της Νήσου Λάχες και της Λισαβόνας.

Ο Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για θέματα δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, σχολίασε πως «το γεγονός ότι καθυστερούν οι πτήσεις σε αεροδρόμια της χώρας που αποτελούν δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς για χιλιάδες επιβάτες από κάθε γωνιά της Ευρώπης, θα πρέπει να μας προβληματίζει. Ειδικά όσοι αποφασίζουν να πετάξουν τελευταία στιγμή, θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους περισσότερο χρόνο, αν αναχωρούν από αυτά τα αεροδρόμια».

Όπως ενημερώνει η AirHelp, όσοι αναχωρούν από αεροδρόμιο χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή ταξιδεύουν με πτήσεις που προσγειώνονται σε αεροδρόμιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αερομεταφορέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης κι έχουν πάνω από τρεις ώρες καθυστέρηση, ματαιωθεί η πτήση τους ή δεν τους επιτραπεί η επιβίβαση, μπορούν να λάβουν μέχρι και 600 ευρώ αποζημίωση το άτομο. Οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα να λάβουν αποζημίωση εάν φτάσουν στον προορισμό τους με τρεις ώρες καθυστέρηση από την ώρα της προγραμματισμένης άφιξης, υπό την προϋπόθεση η αεροπορική εταιρεία ευθύνεται για την καθυστέρηση. Το ποσό της αποζημίωσης εξαρτάται από την απόσταση του ταξιδιού. Οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν την αποζημίωση μέχρι και τρία χρόνια μετά την πτήση.

Για να βεβαιωθούν εύκολα και γρήγορα ότι δικαιούνται αποζημίωση, μπορούν απλά να επισκεφθούν το website της AirHelp και να εισάγουν τα στοιχεία της πτήσης τους στη σχετική φόρμα της εταιρείας.

naftemporiki.gr

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...