Τροπολογία Παππά για την απευθείας τιμολόγηση διαφημιζομένων από τα ΜΜΕ

Παρατείνεται εκ νέου για έξι μήνες -αντί για 1-10-2016, σε 1-4-2017- η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κατόπιν τροπολογίας του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης. Η παράταση κρίθηκε αναγκαία για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων λόγω ασφυκτικών προθεσμιών και καθώς είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου». Για το τρέχον διάστημα θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ.