Για σημαντική αύξηση της χρήσης του Viber, μίας από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες επικοινωνίας παγκοσμίως, τις τελευταίες εβδομάδες κάνει λόγο η Rakuten Viber σε ανακοίνωση της, σημειώνοντας ότι αύξησε τη χωρητικότητα βασικών της λειτουργιών και πήρε μια σειρά από πρωτοβουλίες σχετικές με τη σύμπνοια και τη θετική ενέργεια απέναντι στην πανδημία του COVID-19.
Επίσης, από το ξέσπασμα του COVID-19, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 18% το Μάρτιο. Ο αριθμός των νέων χρηστών που ανοίγουν λογαριασμό στην εφαρμογή καθημερινά, αυξήθηκε κατά 25%. Επίσης, οι κλήσεις έχουν πλέον μεγαλύτερη διάρκεια καθώς ο μέσος όρος διάρκειας κλήσης αυξήθηκε κατά 35%.
Τέλος, στάλθηκαν κατά 75% περισσότερα βίντεο.
Τις τελευταίες εβδομάδες, στην εφαρμογή έγιναν αρκετές αλλαγές όπως:
- O αριθμός των συμμετεχόντων σε ομαδικές, ηχητικές κλήσεις στο Viber, αυξήθηκε σε 20 από 5 άτομα ταυτόχρονα.
- Για ενημέρωση του κόσμου για τη σημασία των οδηγιών υγείας για την συγκεκριμένη περίσταση, το Viber έστειλε ένα μήνυμα με συμβουλές ασφάλειας από τον ΠΟΥ σε εκατομμύρια ανθρώπους και σε 22 γλώσσες.
- Για να βοηθήσει τον κόσμο να ξεχωρίσει τα πραγματικά δεδομένα για τον κορονοϊό από τις ψευδείς ειδήσεις, το Viber λανσάρει το επίσημο bot του ΠΟΥ και συνεργάζεται με τα U-Reports της Unicef για να προσφέρει ειδήσεις και πληροφορίες σχετικά με τον κορονοϊό σε πραγματικό χρόνο και σε πολλές γλώσσες.
- Για να διαδώσει επίσημη πληροφόρηση για τον COVID-19, το Viber, σε συνεργασία με τις επίσημες αρχές, παρουσίασε επίσημες Κοινότητες σε 12 χώρες, όπου οι χρήστες μπορούν να διαβάζουν εξακριβωμένες πληροφορίες σχετικά με την πανδημία και τα μέτρα εναντίον της.
- Η εφαρμογή παρουσίασε μια καινούργια καμπάνια με αυτοκόλλητα “stay home” για να διασκεδάσει τους χρήστες της αυτές τις δύσκολες εποχές.