Μόλις… δύο μέρες είχε καθυστέρηση η πτήση ταξιδιωτών που επέστρεφαν στο Λονδίνο από τη Ζάκυνθο. Για να έχει αίσιο τέλος η περιπέτεια για τους επιβάτες της πτήσης EZY9746 της αεροπορικής εταιρείας EasyJet, που θα ταξίδευαν την περασμένη Κυριακή για το αεροδρόμιο Γκάτγουικ, επιστρατεύτηκε αρχικά τεχνικός από την Ιταλία και στη συνέχεια άλλο αεροσκάφος.
Η ταλαιπωρία για τους επιβάτες άρχισε την Κυριακή το μεσημέρι, όταν τεχνικό πρόβλημα που εντοπίστηκε λίγο λεπτά πριν από την αναχώρηση του αεροπλάνου, αποδείχθηκε πως δεν μπορούσε να διορθωθεί στο αεροδρόμιο του νησιού.
Έτσι, χθες το πρωί έφτασε στη Ζάκυνθο τεχνικός της αεροπορικής εταιρείας από την Ιταλία, και έπειτα από έλεγχο που έκανε στο αεροσκάφος, έκρινε ότι ήταν ακατάλληλο για πτήση – και έτσι η εταιρεία θα έπρεπε να στείλει νέο αεροσκάφος για να μεταφέρει τους επιβάτες της.
Αρκετοί από τους επιβάτες επέλεξαν να αγοράσουν νέα εισιτήρια με άλλες αεροπορικές εταιρείες, ώστε να ταξιδέψουν προς το Λονδίνο, ενώ οι υπόλοιποι περίμεναν υπομονετικά μέχρι αργά σήμερα το απόγευμα στο αεροδρόμιο, ώστε να ταξιδέψουν στην αγγλική πρωτεύουσα με την ΕasyJet.
ΑΠΕ