Το 96% των τουριστών που επισκέπτεται την Θεσσαλονίκη, θέλει να ξανάρθει

Γοητευμένοι από την προσωπικότητά της, το φαγητό και τον πολιτισμό της είναι οι τουρίστες που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη και μάλιστα οι περισσότεροι εκφράζουν τη βούληση να τη συστήσουν ως προορισμό και σε άλλους.

Τα παραπάνω προκύπτουν από την έρευνα ικανοποίησης τουριστών και απόδοσης ξενοδοχείων 2016, που πραγματοποίησε η εταιρεία “GBR consulting” για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. “Είναι η έκτη συνεχή χρονιά που υλοποιούμε τη συγκεκριμένη έρευνα, καθώς αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τη χάραξη της σωστής στρατηγικής”, σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΞΘ Αριστοτέλης Θωμόπουλος κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της.

Σύμφωνα με την έρευνα, ο κυριότερος λόγος για τον οποίο επιλέγει κάποιος τη Θεσσαλονίκη είναι η αναψυχή (48%), ενώ ένα σημαντικό ποσοστό (35%) επισκέπτεται την πόλη για επαγγελματικούς λόγους, συνέδρια ή εκθέσεις.

Τι αγαπούν περισσότερο όσοι έρχονται για αναψυχή; Την προσωπικότητα της πόλης (53%), το φαγητό και τις λιχουδιές της (43%) και φυσικά την αρχαιολογική και πολιτιστική της κληρονομιά (40%).

Επτά στους δέκα από αυτούς, είχαν καλύτερη εμπειρία από ό,τι προσδοκούσαν και το 96% δηλώνει ότι θα ξανάρθει. Στην ίδια κατηγορία, το 49% είναι τουρίστες που επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά και το 51% έχει επισκεφτεί την πόλη και στο παρελθόν.
Από τους επισκέπτες που έρχονται για επαγγελματικούς λόγους ή κάποιο συνέδριο, το 97% δηλώνει ότι θα ξανάρθει ενώ το 64% έχει ξανάρθει.
Σε ό,τι αφορά την ικανοποίηση, οι ταξιδιώτες αναψυχής βαθμολόγησαν τη συνολική εμπειρία με 8,3 το 2016, ενώ το 2015 το ποσοστό ήταν μικρότερο (8,1).

Την ίδια ώρα, οι επισκέπτες δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις (8,8) και από τη σχέση ποιότητας – τιμής (8,5).
Συγκριτικά με το 2015, αξιολογήθηκαν με καλύτερη βαθμολογία τα σήματα και η πληροφόρηση, τα πάρκα και το πράσινο, όσο και τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αλλά βαθμολογήθηκαν χαμηλότερα η ασφάλεια στην πόλη, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και η κατάσταση στις πλατείες και τα πεζοδρόμια.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της έρευνας, Στέφαν Μέρκενχοφ, το 83% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί αποκλειστικό προορισμό του ταξιδιού τους. Μόνο το 6% συνδύασε το ταξίδι του με άλλες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας. “Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για τον προορισμό της Κεντρικής Μακεδονίας και μεταξύ αυτών για την πόλη της Θεσσαλονίκης, τη Χαλκιδική, τη Βεργίνα, την Πέλλα, τον Όλυμπο, το Δίον και το Άγιο Όρος ως κύρια συστατικά του πλούσιου τουριστικού προϊόντος της περιοχής”, επεσήμανε ο κ. Μέρκενχοφ.

 

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...