Αυτοματισμοί που χάρη στην τεχνολογία, διευκόλυναν τις επιχειρήσεις

Η τεχνολογία αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, αλλάζοντας τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο. 

Από τη συνεχή εξέλιξη δε θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστες και οι επιχειρήσεις, οι οποίες αξιοποιούν τα νέα δεδομένα για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά. 

Από την τμηματοποίηση των πελατών μέχρι και το campaign management, οι ρηξικέλευθοι αυτοματισμοί που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν την ανάπτυξη των εταιρειών κάθε κλάδου και τις οδηγούν με σταθερά βήματα σε καλύτερα αποτελέσματα και απόκτηση επιπλέον φήμης.

Παρακάτω θα δούμε ποιες είναι αυτές οι καινοτομίες που οδηγούν στην ουσιαστική εδραίωση των επιχειρήσεων στην αγορά και με ποιους τρόπους διαμορφώνουν την εκάστοτε στρατηγική.

Διαχείριση καμπανιών

Τα διάφορα εργαλεία αυτοματοποίησης που χρησιμοποιούνται σήμερα από την πλειοψηφία των εταιρειών αλλάζουν σημαντικά τον τρόπο της αλληλεπίδρασής τους με τους καταναλωτές.

Τα συγκεκριμένα μέσα προσφέρουν προηγμένες λειτουργίες διαχείρισης καμπανιών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν, να εκτελούν και να παρακολουθούν καμπάνιες μάρκετινγκ σε πολλαπλά κανάλια.

Πιο αναλυτικά, οι διάφορες εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν άμεσα με το κοινό τους, για παράδειγμα με τη μαζική αποστολή μηνυμάτων SMS, και να ενημερώνουν τον κάθε πελάτη ξεχωριστά και προσωποποιημένα για την εκστρατεία που τρέχουν τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Τέλος, αυτά τα εργαλεία παρέχουν κεντρικά ταμπλό διαχείρισης, δυνατότητες A/B δοκιμών και παρακολούθηση επιδόσεων για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών marketing και την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Προσωποποιημένα και εξατομικευμένα συστήματα

Οι επιχειρήσεις μπορούν να “χτίσουν” τους αλγόριθμους που τις εξυπηρετούν και να παρέχουν προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά, με βάση το ιστορικό αναζήτησης και αγοράς του. 

Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες ενημερώνονται αποκλειστικά και μόνο για αυτό που πραγματικά τους ενδιαφέρει και δε χάνονται στο πλήθος των άπειρων αγαθών και υπηρεσιών. 

Η τακτική αυτή, λοιπόν, χρησιμοποιεί και συλλέγει δεδομένα και προτιμήσεις από πρόσφατες (ή και παλιότερες!) δραστηριότητες των καταναλωτών και μπορεί να εφαρμοστεί από όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση και την πιθανότητα πραγματοποίησης αγοράς.

Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση

Είναι γεγονός ότι η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και η εξατομικευμένη εμπειρία είναι πάντα πιο ελκυστική για τους καταναλωτές, καθώς τους κάνει να νιώθουν μοναδικοί και δημιουργεί μία ουσιαστική επαφή με την κάθε επιχείρηση. 

Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσεται ένα αίσθημα οικειότητας που με τις σωστές τεχνικές marketing, οι πελάτες μπορούν να μεταφράσουν και ως ενδιαφέρον. 

Ένα στοχευμένο email, για παράδειγμα, το οποίο ξεκινά με το όνομα του εκάστοτε καταναλωτή, επηρεάζει την ψυχολογία του, κάνοντάς τον να ξεχωρίζει την επιχείρηση συγκριτικά με τις υπόλοιπες του ίδιου κλάδου. 

Προσοχή όμως! Οι εταιρείες δεν πρέπει να βομβαρδίζουν το κοινό τους με υπερφόρτωση πληροφοριών και μηνυμάτων, καθώς με αυτόν τον τρόπο προκαλείται χάος και αρνητική εμπειρία.

Τμηματοποίηση της αγοράς

Τα εργαλεία αυτοματοποίησης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να τμηματοποιούν την πελατειακή τους βάση με βάση διάφορα κριτήρια, όπως είναι τα δημογραφικά στοιχεία, το ιστορικό αγορών και η συμπεριφορά περιήγησης. 

Αναλυτικότερα, η εκάστοτε εταιρεία συλλέγει αξιοποιήσιμα στοιχεία για τη συμπεριφορά του καταναλωτή και τα επεξεργάζεται με τη χρήση ειδικών αλγορίθμων και τεχνικών. Ερευνά, λοιπόν, τις συνήθειες των πελατών που φανερώνουν τον τύπο των προϊόντων που προτιμούν και το πότε και με ποιον τρόπο κάνουν τις αγορές τους. 

Στη συνέχεια και με βάση τα συγκεκριμένα δεδομένα, η επιχείρηση είναι έτοιμη να διαμορφώσει την ιδανική καμπάνια για το προϊόν που προσφέρει.

Το εισόδημα, η ηλικία, το φύλο κ.ά. είναι επίσης πολύ σημαντικά στοιχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις διάφορες στρατηγικές και να δώσουν στην εταιρεία ένα πολύ ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. 

Είναι φανερό, λοιπόν, ότι ο ορισμός ενός συγκεκριμένου target group κάνει πολύ πιο εύκολη την εύρεση των αναγκών των συγκεκριμένων πελατών και τη μετέπειτα ικανοποίησή τους.

Ανάλυση δεδομένων

Τα αυτοματοποιημένα εργαλεία marketing παρέχουν ισχυρές λειτουργίες ανάλυσης δεδομένων και υποβολής εκθέσεων, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών, την απόδοση των εκστρατειών τους και τη συνολική αποτελεσματικότητα της πρακτικής που χρησιμοποιούν. 

Με βάση τα δεδομένα που προκύπτουν, οι εταιρείες μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις, να βελτιώνουν συνεχώς και αποτελεσματικά τις στρατηγικές marketing και να εντοπίζουν τομείς που χρήζουν βελτίωσης.

Γίνεται, λοιπόν, σαφές ότι η ανάλυση δεδομένων και η αποτύπωσή τους στα διάφορα reports είναι ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο, καθώς βοηθά την επιχείρηση να βελτιστοποιήσει την απόδοσή της, να μεγιστοποιήσει το κέρδος της και να λάβει πιο στρατηγικά προσανατολισμένες αποφάσεις.

Φτάνοντας στο τέλος, είναι αντιληπτό ότι στον σύγχρονο κόσμο η τεχνολογία έχει επανασχεδιάσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Οι αυτοματισμοί που διακρίνονται από τη χρήση προηγμένων λειτουργιών, έχουν διευκολύνει σημαντικά τις εταιρείες σε πολλούς τομείς, από τη διαχείριση των δεδομένων και των επικοινωνιών μέχρι και την παραγωγικότητα και την εξυπηρέτηση των πελατών.

Ο αυτοματισμός, λοιπόν, έχει επιτρέψει στις επιχειρήσεις να είναι πιο αποτελεσματικές, ανταγωνιστικές και προσαρμόσιμες σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το μέλλον τους εξαρτάται σημαντικά από τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και η υιοθέτηση των καινοτομιών που αυτή προσφέρει, θα τις κάνει να ξεχωρίζουν!

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...