Οι Αμερικανοί παραμένουν πιστοί στο Facebook

Οι περισσότεροι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ έχουν παραμείνει πιστοί στο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης παρά τις αποκαλύψεις περί “διαρροής” πληροφοριών και προσωπικών στοιχείων από εκατομμύρια λογαριασμούς χωρίς την άδεια των ιδιοκτητών τους, όπως προκύπτει από δημοσκόπηση της Reuters/Ipsos που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα.

Το Facebook έχει δεχθεί ισχυρές πιέσεις από ρυθμιστικές αρχές, συνηγόρους υπέρ της ιδιωτικότητας, αλλά και μετόχους, από τον Μάρτιο, οπότε και αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία Cambridge Analytica συγκέντρωσε προσωπικές πληροφορίες μέσω μιας εφαρμογής κουίζ που συνδέεται με το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με τον επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ να απολογείται για τη «διαρροή» επί δύο ημέρες ενώπιον του Κογκρέσου.

Η δημοσκόπηση που διενεργήθηκε διαδικτυακά σε εθνικό επίπεδο στις 26-30 Απριλίου διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί από τους αμερικανούς χρήστες του Facebook απάντησαν ότι δεν έχουν αλλάξει κάτι στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ένα τέταρτο των ερωτηθέντων απάντησε πως πλέον χρησιμοποιούν περισσότερο την δημοφιλή πλατφόρμα.

Το υπόλοιπο ένα τέταρτο των ερωτηθέντων αποκάλυψε πως είτε το χρησιμοποιεί λιγότερο, είτε σταμάτησε εντελώς να το χρησιμοποιεί, ενώ μέσα σε αυτούς περιλαμβάνονται και όσοι προχώρησαν στη διαγραφή του λογαριασμού τους. Έτσι καταγράφεται μια «ισορροπία» μεταξύ των χρηστών, χωρίς να είναι ξεκάθαρο αν υπάρχει κέρδος ή απώλεια για το Facebook αναφορικά με τη χρήση του.

Μεταξύ όλων των ενηλίκων ερωτηθέντων, το 64% απάντησε ότι χρησιμοποιεί το Facebook τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, ποσοστό κατά τι μικρότερο από το 68% που είχε απαντήσει το ίδιο σε ανάλογη δημοσκόπηση στα τέλη Μαρτίου, λίγο μετά την αποκάλυψη από τα μμε του σκανδάλου με την Cambridge Analytica.

Το σκάνδαλο με την Cambridge Analytica ξέσπασε στις 16 Μαρτίου, «πυροδοτώντας» άμεσα τη δημιουργία του διαδικτυακού κινήματος #deletefacebook, «αναγκάζοντας» το Facebook να λάβει μέτρα για την προστασία των δεδομένων των χρηστών του.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, το Facebook ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των χρηστών του σε μηνιαία βάση στις ΗΠΑ και στον Καναδά είχε αυξηθεί σε 241 εκατομμύρια στις 31 Μαρτίου, από 239 εκατομμύρια που ήταν στις 31 Δεκεμβρίου, μια αύξηση που ουσιαστικά συμβαδίζει με την εικόνα των προηγούμενων ετών.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, οι περισσότεροι από τους χρήστες του Facebook είπαν ότι γνωρίζουν πώς να προστατεύσουν τα προσωπικά δεδομένα τους, σε αντίθεση με τους χρήστες άλλων κοινωνικών δικτύων όπως Snapchat, Instagram, Pinterest και Tumblr.

Η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι το 74% των χρηστών του Facebook είναι ενήμεροι για την παρούσα πολιτική προστασίας και το 78% γνωρίζει πώς να αλλάξει τις ρυθμίσεις.

Συγκριτικά, η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι το 60% των χρηστών του Instagram γνωρίζουν τις ρυθμίσες ασφαλείας και το 65% τον τρόπο να τις αλλάζουν, ενώ ως προς το Twitter, το 55% των χρηστών γνωρίζει τις ρυθμίσεις ασφαλείας και το 58% πώς να τις χρησιμοποιεί.

Η δημοσκόπηση συγκέντρωσε απαντήσεις από 2.194 ενήλικες, ανάμεσά τους 1.938 χρήστες του Facebook, 1.167 του Twitter και 1.237 του Instagram.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...