Μέχρι και 51% των βιταμινών του χάνει το γάλα από την έκθεση στο φως

Ταχεία βλάβη στα θρεπτικά συστατικά του γάλακτος από τα φώτα των σούπερ μάρκετ και του σπιτιού, με απώλεια μέχρι και 51%,1 των βιταμινών του, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Η Noluma International, LLC, ηγέτης στην τεχνολογία προστασίας των συσκευασιών από το φως, κυκλοφόρησε νέα στοιχεία που τονίζουν την ταχεία υποβάθμιση των θρεπτικών ουσιών στα γαλακτοκομικά προϊόντα ως αποτέλεσμα της έκθεσης στο φως.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι η βλάβη στις θρεπτικές τιμές προέρχεται από όλα τα φώτα, συμπεριλαμβανομένου του φωτισμού LED και του φωτισμού φθορισμού των πιο σύγχρονων χώρων. Η έκθεση αποκαλύπτει την ταχεία απώλεια βασικών θρεπτικών συστατικών όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη D και η ριβοφλαβίνη στα γαλακτοκομικά – σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 51%,1.

Η εταιρεία με έδρα τις Η.Π.Α. ανέλυσε τις υπάρχουσες μελέτες τρίτων μερών, ανέθεσε την έρευνα και τις νέες εργαστηριακές δοκιμές για να συντάξει μια ολοκληρωμένη έκθεση σχετικά με την υποβάθμιση των καταναλωτικών προϊόντων που πωλούνται σε ανεπαρκείς συσκευασίες. .

Η έκθεση, Packaged Foods Should Be Kept in the Dark: Consumers Shouldn’t Be ( Συσκευασμένα τρόφιμα πρέπει να φυλάσσονται στο σκοτάδι: Οι καταναλωτές OXI) , αποδεικνύει ότι το φως οποιασδήποτε μορφής υποβαθμίζει τη φρεσκάδα, τη διατροφική αξία και τη σταθερότητα του προϊόντος, οδηγώντας σε ταχύτερη αλλοίωση. Δείχνει ότι το γάλα μπορεί να έχει χειρότερη γεύση ή οσμή μετά από μόλις 15 λεπτά φωτός.

“Γνωρίζουμε εδώ και πολλές γενιές ότι το φως έχει αρνητικό αντίκτυπο στα τρόφιμα. Παρόμοια με τον τρόπο που τα ρούχα εξασθενίζουν στον ήλιο ή το δέρμα καίγεται, η έκθεσή μας δείχνει ότι μια ποικιλία συσκευασμένων προϊόντων επηρεάζεται αρνητικά από την έκθεση σε φωτισμό όλων των ειδών και πολύ πιο γρήγορα από ότι αντιλαμβάνεται ο μέσος καταναλωτής », δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Noluma Ντίβια Τσόπρα.

«Σήμερα, οι καταναλωτές περιμένουν περισσότερο από τους εμπόρους λιανικής πώλησης και τα εμπορικά σήματα από ποτέ και αναμένουν ότι τα αγαπημένα τους προϊόντα θα παραμείνουν φρέσκα και θα περιέχουν τα θρεπτικά συστατικά που υποσχέθηκαν στην ετικέτα, μέχρι την ημερομηνία λήξης. Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν με την Noluma για να κατανοήσουν πώς το φως βλάπτει τα προϊόντα τους , και να βρουν λύσεις για να διασφαλίσουν ότι θα εκπληρώνουν αυτές τις υποσχέσεις».

H Noluma έκανε ντεμπούτο την προηγμένη τεχνολογία που κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας νωρίτερα φέτος, η οποία μετρά την ικανότητα συσκευασίας να προστατεύει τα περιεχόμενα από ζημιές έκθεσης φωτισμού με μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα από τις υπάρχουσες μεθόδους. Οι επιστήμονες της Noluma χρησιμοποιούν ένα γνωστό συστατικό δείκτη στα περιεχόμενα της δοκιμαστικής συσκευασίας, εκθέτοντάς το σε έντονο φως που αναπαράγει δύο εβδομάδες έκθεσης σε μόλις δύο ώρες. Αυτή η δοκιμή επιτρέπει στους κατασκευαστές να κατανοήσουν καλύτερα τις ευπάθειες της συσκευασίας τους και να εργαστούν με τη Noluma για να σχεδιάσουν συσκευασίες που εμποδίζουν αποτελεσματικά την διείσδυση από το φως υποβάθμιση και ως αποτέλεσμα , να προστατεύσουν τη θρεπτική αξία των θρεπτικών ουσιών, τη γεύση, την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα .

Η έκταση της βλάβης στον δείκτη της τεχνολογίας Noluma συσχετίζεται με τη μεταβολή της φρεσκάδας του προϊόντος, τη διατήρηση των θρεπτικών συστατικών και τη συνολική ποιότητα. Το αποτέλεσμα είναι ένας LPF ή ένας συντελεστής προστασίας από το φως που καθορίζεται χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο και αντιστοιχίζεται σε κάθε συσκευασία με βάση τα περιεχόμενα που προστατεύει. Στη συνέχεια, η Noluma χρησιμοποιεί αυτά τα μαθήματα για να καθοδηγήσει τους πελάτες στο σχεδιασμό των συσκευασιών τους για βέλτιστη προστασία του φωτός. Οι εταιρείες που πληρούν το χρυσό πρότυπο για να φθάσουν στο βέλτιστο σημείο προστασίας στο οποίο τα περιεχόμενα επηρεάζονται λιγότερο, μπορούν να προσθέσουν το λογότυπο Noluma ™ στη συσκευασία τους, πιστοποιώντας ότι η συσκευασία επιτυγχάνει την καλύτερη επιστημονικά δυνατή προστασία από ζημιές από την έκθεση σε φωτισμό και διασφαλίζοντας ότι αυτό που έχει μέσα έχει την ποιότητα, τη φρεσκάδα, τα θρεπτικά στοιχεία, την ισχύ και τις αισθητικές ιδιότητες που υποσχέθηκε η μάρκα στους καταναλωτές.

ΑΠΕ