Αθληθείτε δωρεάν στα υπαίθρια γυμναστήρια του Δήμου Παύλου Μελά

Οι κάτοικοι του Δήμου Παύλου Μελά έχουν πλέον τη δυνατότητα καθημερινής ελεύθερης πρόσβασης στα 3 υπαίθρια γυμναστήρια που δημιουργήθηκαν δίπλα σε πάρκα και αθλητικούς χώρους και τα οποία εξοπλίστηκαν με 22 εξειδικευμένα και σύγχρονα όργανα γυμναστικής, που γυμνάζουν κάθε μυϊκή ομάδα του σώματος, εντελώς δωρεάν, 24 ώρες το 24ωρο χωρίς να χρειάζεται επίβλεψη από ειδικό.

Η προσέλευση του κόσμου είναι αθρόα από την πρώτη ημέρα της τοποθέτησης των ειδικά σχεδιασμένων οργάνων που το κάθε ένα φέρει πληροφοριακή πινακίδα με αναλυτικές οδηγίες χρήσεως και ενημέρωσης για τους ασκούμενους.

Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης, καλεί τους κατοίκους να αξιοποιούν καθημερινά κάθε ευκαιρία που βοηθά στη βελτίωση της σωματικής – ψυχικής υγείας και της ποιότητας ζωής, με τρόπο όμως ασφαλή, γι αυτό και τους προτρέπει να ακολουθήσουν πιστά τις οδηγίες χρήσης των οργάνων που συστήνει ο κατασκευαστής τους.

Να σημειωθεί ότι οι νέοι αθλότοποι GymPark που εγκαταστάθηκαν σε Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία, είναι μια ευγενική προσφορά της WIND στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης, κατόπιν πρωτοβουλίας του Στέφανου Βάρφη, Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου σε θέματα που άπτονται των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών, ΚΕΠ και Σχεδιασμού- Αστικής Ανάπτυξης – Χρηματοδοτικών Προγραμμάτων.

Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Παύλου Μελά, αποφάσισε τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου, με την 861/2018 που υπογράφει ο Πρόεδρος Σαράντης Καρβουνίδης, να αποδεχτεί τη δωρεά μηχανημάτων γυμναστικής.

Οι νέοι ανοιχτοί χώροι εκγύμνασης και άθλησης που δίνουν τη δυνατότητα στον πολίτη να γυμναστεί μόνος ή με παρέα, διαμορφώθηκαν στα παρακάτω σημεία της πόλης μας:

  • ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ, Πάρκο Δενδροποτάμου, στο ύψος της συνάντησης των οδών Ωραιοκάστρου και Ιασωνίδου
  • ΠΟΛΙΧΝΗ, ΔΑΚ Πολίχνης, στο τέρμα της οδού Αγνώστου Στρατιώτη, δίπλα σε σχολικές μονάδες, κλειστά γυμναστήρια και ανοιχτά γήπεδα, απέναντι από το Δασύλλιο Μετεώρων
  • ΕΥΚΑΡΠΙΑ, Πλατεία Δημοκρατίας, στο τέρμα της 25ης Μαρτίου

 Ο εξοπλισμός των υπαίθριων γυμναστηρίων περιλαμβάνει όργανα έκτασης ποδιών (3), stepper (3), πιέσεων ώμων (2), έλξεων ώμων (2), ποδηλάτου (2), ελλειπτικής κίνησης ποδιών (2), παράλληλων μπαρών (2), πάγκου κοιλιακών (2), εκτάσεων (2), βάδισης αέρος (2).

 Προσοχή!

  • Η χρήση των οργάνων γυμναστικής επιτρέπεται σε υγιή άτομα, ύψους 140 εκ. και άνω!
  • Συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε είδος άσκησης!
  • Η άσκηση απαγορεύεται αυστηρά σε άτομα με καρδιακά προβλήματα, αρτηριακή πίεση, προβλήματα ισορροπίας!
  • Αν κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης αισθανθείτε οποιαδήποτε ενόχληση, διακόψτε ΑΜΕΣΩΣ την άσκηση!

 Ενημερωθείτε παρακάτω για τη χρήση των οργάνων:

1.ΕΛΞΕΩΝ-ΠΙΕΣΕΩΝ ΩΜΩΝ

Όργανο Έλξεων – Πιέσεων Ώμων: Συνδυασμός ασκήσεων που βοηθάει στην ενδυνάμωση των μυών του ώμου και του στήθους καθώς και στη βελτίωση της ευκινησίας αυτών και των αγκώνων.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου Έλξεων ώμων: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα με την πλάτη προς το όργανο κρατώντας τις αντιολισθητικές χειρολαβές. Τραβάει προς τα κάτω αργά και με δύναμη προκειμένου το κάθισμα να ανέλθει σηκώνοντας το ίδιο του το βάρος. Επανέρχεται στην αρχική θέση αργά και επαναλαμβάνει τη διαδικασία.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου Πιέσεων ώμων: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα με την πλάτη προς το όργανο κρατώντας τις αντιολισθητικές χειρολαβές. Σπρώχνει προς τα πάνω αργά και με δύναμη προκειμένου το κάθισμα να ανέλθει σηκώνοντας το ίδιο του το βάρος. Επανέρχεται στην αρχική θέση αργά και επαναλαμβάνει τη διαδικασία.

2.ΕΚΤΑΣΕΩΝ-ΒΑΔΙΣΗΣ ΑΕΡΟΣ

Όργανο Εκτάσεων: Άσκηση που βοηθάει στην ενδυνάμωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας, αναπτύσσοντας τη δύναμη των μυών των άνω και κάτω άκρων, της μέσης, της κοιλιάς και της πλάτης.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα κρατώντας τις λαβές και τοποθετεί τα πόδια στα πετάλια. Η άσκηση επιτυγχάνεται τεντώνοντας τα πόδια προς τα κάτω και τραβώντας ταυτόχρονα οριζοντίως τις λαβές, επαναλαμβάνοντας την άσκηση.

Όργανο Βάδισης Αέρος: Αερόβια άσκηση που βοηθάει στην ενδυνάμωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας αναπτύσσοντας τη δύναμη των μυών των κάτω άκρων και της μέσης, βελτιώνοντας την ευκαμψία, τον συντονισμό και τη σταθερότητα των κάτω άκρων.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης στέκεται όρθιος στα πετάλια κρατώντας σφιχτά τη μπάρα με τα δύο χέρια. Κινεί τα πόδια σε ρυθμό βαδίσματος επαναλαμβάνοντας για όσο κρίνει απαραίτητο.

3.STEPPER-ΕΚΤΑΣΗΣ ΠΟΔΙΩΝ

Όργανο Stepper: Προσφέρει αερόβια γυμναστική για ευεξία και αρμονία . Βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς, των πνευμόνων και των αιμοφόρων αγγείων.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης στέκεται πάνω στα πετάλια κρατώντας σφιχτά με τα δύο χέρια τις χειρολαβές. Η άσκηση επιτυγχάνεται συγχρονίζοντας όλα τα άκρα σε ταυτόχρονη κίνηση βαδίσματος.

Όργανο Έκτασης Ποδιών: Προσφέρει άσκηση που βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και την εκγύμναση των κάτω άκρων

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα και πατώντας στα πετάλια τεντώνει τα πόδια. Επανέρχεται αργά και επαναλαμβάνει την άσκηση.

4.ΠΟΔΗΛΑΤΟ-ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΔΙΩΝ

Όργανο Ποδηλάτου: Άσκηση που βελτιώνει της καρδιοαναπνευστική λειτουργία και ενδυναμώνει τους μυς των ποδιών.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης κάθεται στο κάθισμα κρατώντας τις λαβές και τοποθετώντας τα πόδια στα πετάλια τεντώνει κυκλικά.

Όργανο Ελλειπτικής Κίνησης Ποδιών: Αερόβια άσκηση που βοηθάει στην ενδυνάμωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας, βελτιώνοντας ιδιαίτερα την κυκλοφορία του αίματος και του πεπτικού συστήματος προσφέροντας άσκηση για την σπονδυλική στήλη και το ισχίο.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης στέκεται όρθιος στο πετάλι κρατώντας σφιχτά τις λαβές με τα δύο χέρια. Κινεί τα πόδια από τη μία πλευρά στην άλλη όπως ένα εκκρεμές.

5.ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΜΠΑΡΕΣ-ΠΑΓΚΟΣ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ

Όργανο Παράλληλες Μπάρες: Άσκηση που βοηθάει στην αύξηση της δύναμης και της ευκινησίας των άνω άκρων και των μυών του ώμου, του στήθους, της κοιλίας και της μέσης βελτιώνοντας την σταθεροποίηση των αρθρώσεων των άνω άκρων, το συντονισμό και την ισορροπία του σώματος.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης κρατάει τις λαβές και στηρίζει το σώμα με τα χέρια. Τεντώνει τα χέρια προς τα κάτω και λυγίζει τους αγκώνες με δύναμη. Λικνίζει το σώμα απαλά χρησιμοποιώντας την άρθρωση του ώμου για άξονα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει την πλάγια πλευρά των λαβών για να κάνει έλξεις.

 Όργανο Πάγκου Κοιλιακών: Άσκηση που βοηθάει στην αύξηση και ευλυγισία των μυών της μέσης και της κοιλιάς. Έχει ειδική αποτελεσματικότητα να κινητοποιεί το περίσσιο υποδόριο κοιλιακό λίπος.

Οδηγίες χρήσης Οργάνου: Ο χρήστης ξαπλώνει με την πλάτη στο όργανο, κουμπώνει τα πόδια σταθερά στη ράγα, σταυρώνει τα χέρια πίσω από το κεφάλι και χρησιμοποιεί τη δύναμη των κοιλιακών για να ανασηκώσει το σώμα.