Χωρίς λεωφορεία τουλάχιστον μέχρι τη Δευτέρα η Θεσσαλονίκη

Για έκτη ημέρα παραμένει χωρίς αστικά λεωφορεία η Θεσσαλονίκη λόγω της επίσχεσης εργασίας που έχουν ξεκινήσει οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ διεκδικώντας την καταβολή δεδουλευμένων δύο μηνών.

Οι εργαζόμενοι μέσω του Δημήτρη Τσερμενίδη προέδρου του συνδικάτου εργαζομένων στον Οργανισμό δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους το Σαββατοκύριακο και αναμένεται να συνεδριάσουν ξανά τη Δευτέρα 22 Μαΐου προκειμένου να καθορίσουν εκ νέου τη στάση τους.

Περιμένουν το δάνειο

H διοίκηση του ΟΑΣΘ προκειμένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των εργαζομένων για την καταβολή των δεδουλευμένων έχει καταθέσει αίτηση στην Εθνική Τράπεζα ώστε να της χορηγηθεί δάνειο ύψους 4 εκατ. ευρώ, καταθέτοντας ως ενέχυρο την απόφαση της Διαιτησίας, με βάση την οποία το ελληνικό δημόσιο, από την εκκαθάριση του 2014, πρέπει να καταβάλλει στον οργανισμό 4,5 εκατ. ευρώ, μαζί με τον ΦΠΑ.

Κατάντια για τη Θεσσαλονίκη

Έντονη ήταν η αντίδραση του προέδρου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Μιχάλη Ζορπίδη για τη συνεχιζόμενη ταλαιπωρία που έχει δημιουργηθεί από την επίσχεση εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ.

«Στην αρχή ήτανε ενόχληση, μετά έγινε ταλαιπωρία, σήμερα είναι κατάντια για την λεγόμενη συμπρωτεύουσα της Ελλάδας την παρατημένη Θεσσαλονίκη. Επί πέντε ημέρες το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς είναι σε απόλυτη ακινησία και κανείς δεν ενοχλείται. Η αγορά έχει παγώσει, χιλιάδες επαγγελματίες σπρώχνονται στο χείλος της καταστροφής χωρίς οι αρμόδιοι φορείς και οι αιρετοί εκπρόσωποι των πολιτών να συγκινούνται καν. Αυτό είναι μια πραγματική κατάντια» ανέφερε χτες σε γραπτή δήλωσή του ο κ.Ζορπίδης.

«Η αγορά βουλιάζει»

Την άμεση εξεύρεση λύσης στο θέμα του ΟΑΣΘ  ζητούν η Ομοσπονδία Επαγγελματιών και Εμπόρων Νομού Θεσσαλονίκης και ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Ελλάδος υπογραμμίζοντας τα «δυσμενή αποτελέσματα» που έχει η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων του Οργανισμού στις επιχειρήσεις και στη ζωή των πολιτών.

«Η αγορά βουλιάζει στο χάος από την απραξία, αφού το καταναλωτικό κοινό δυσκολεύεται αφάνταστα στις μετακινήσεις του», ενώ «την ίδια ώρα το αρμόδιο υπουργείο και οι διοικήσεις του Οργανισμού και των εργαζομένων σε αυτόν, βρίσκονται σε πλήρη ασυνεννοησία για την εξεύρεση οριστικής λύσης στο όλο πρόβλημα» αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους η ΟΕΕΘ και ο ΣΕΕ.

«Να αναζητηθούν και άλλες λύσεις»

Την ανάγκη να υπάρξει συγκροτημένη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η αυτοδιοικητική κίνηση Κεντρικής Μακεδονίας “Οικολογία-Αλληλεγγύη”.

Παράλληλα, επισημαίνει, ότι η λύση της κρατικοποίησης δεν είναι η μόνη δυνατή και ότι μπορούν να εξεταστούν και άλλες επιλογές, όπως η δημιουργία μιας εταιρείας λαϊκής βάσης, με μεριδιούχους όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Υπενθυμίζει την πρόταση των οικολόγων, από την αρχή της δεκαετίας του ’80, για ένα πλήρες δίκτυο επιφανειακού τραμ, με την οποία η πόλη θα είχε ξεφύγει εδώ και δεκαετίες από το μονοπώλιο του ΟΑΣΘ και προσθέτει ότι χρειάζεται ένα συνολικότερο στρατηγικό σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας, με φορέα συντονισμού την αιρετή περιφερειακή διοίκηση.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...