Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη: Επίλυση καθημερινών προβλημάτων με ένα κλικ

Ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη έχει θέσει σε εφαρμογή από τις αρχές του μήνα την πλατφόρμα λογισμικού «e-15195 Βελτιώνω την πόλη μου», με την οποία παρέχει τη δυνατότητα στους δημότες να επικοινωνούν διαδικτυακά με τη δημοτική αρχή, να αναφέρουν, να παρακολουθούν και να επιλύουν τα καθημερινά τους προβλήματα. Είτε πρόκειται για ένα ογκώδες αντικείμενο που πρέπει να απομακρυνθεί, για ένα χαλασμένο κάδο ή μια καμένη λάμπα ηλεκτροφωτισμού, κλαδιά που πρέπει να μαζευτούν είτε για σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια, οι πολίτες μπορούν με πολύ απλές κινήσεις να καταγράψουν το αίτημά τους, να τραβήξουν φωτογραφίες, να τις αποστείλουν ηλεκτρονικά στο δήμο και στη συνέχεια να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του αιτήματός τους, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους.

Αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, η πλατφόρμα «Βελτιώνω Την Πόλη Μου» επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση των καθημερινών προβλημάτων του πολίτη, παρέχοντας λειτουργίες υποβολής, διαχείρισης και ανάλυσης των αιτημάτων του. Αποτελείται δε από μια διαδικτυακή εφαρμογή που παραμετροποιείται πλήρως με βάση τις ανάγκες του δήμου, καθώς και από δύο native εφαρμογές για έξυπνες κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android και iOS με την ονομασία «e-15195 IMCity».

Με τη νέα εφαρμογή:

  • Δημιουργείται μια ενοποιημένη πλατφόρμα (webmobile) για τα ηλεκτρονικά αιτήματα των πολιτών.
  • Δίνεται η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης εγγραφής μέσω Facebook και Google+.
  • Όλα τα αιτήματα και το ιστορικό της εξέλιξής τους είναι ορατά σε όλους, κάτι που ενισχύει τη διαφάνεια στη λειτουργία του δήμου.
  • Οι πολίτες ψηφίζουν σε υποβληθέντα αιτήματα, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητά τους.
  • Δίνεται η δυνατότητα γραφικής και γεωγραφικής απεικόνισης των αιτημάτων σε χάρτη και επισύναψης πολλών φωτογραφιών από τον πολίτη, αλλά και φωτογραφιών ή εγγράφων από την υπηρεσία με ξεχωριστή σήμανση.
  • Υπάρχει η δυνατότητα προσωπικής αλληλογραφίας της υπηρεσίας με τον πολίτη σε κάθε αίτημα ηλεκτρονικά μέσω σχολίων.

Η ανάπτυξη της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία INFALIA PC, τεχνοβλαστό του Εθνικού Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ε.Κ.Ε.Τ.Α.) και την εταιρεία INTELSPACE S.A., τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) σε συνεργασία με το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...